Asa ca mi-am luat special o carte de acasa, pt a o citi indrum spre Romania..
Dupa ce am ajuns in Romania, ne-am dus si ne-am inchiriat un apartment aproape la fel de mare ca cel din Austria: 2 bai, 1 bucatarie, 3 dormitoare si un *mic* living room..
M-am dus in camera mea, era aranjata dragut.. avea pereti roz, tavanul alb, un pat dragut alb ca de printesa, un sifonier roz si incapator...si desigur un birou *de culoare alba* plus. un geam cu o priveliste linistitoare...
Am inceput sa despachetez...dupa ce am terminat de despachetat, era deja seara.. aprox. *19:00* asa ca m-am dus la baie, m-am spalat pe dinti, mi-am facut un dus...si m-am dus la magazinul de peste drum, din fericire era un mic magazin non-stop:)..
Mi-am luat ceva de mancare si am intrat inapoi in apartament...toata familia dormea, inafara de fratele meu, el obijnuia sa stea pana la 4 dimineata fara sa doarma..plus ca nu stiu de ce parintii mei dorm acum, la ora asta... *in gandul meu* :"poate sunt obositi..."
Apoi m-am dus in bucatarie..si am mancat un sandviș...eram plictisita, si nu imi era somn asa ca m-am gandit sa merg prin parcul de alaturi...
In timp ce ma plimbam prin acel parc vad un om ciudat si inalt care se uita la mine..nu bag de seama si trec pe langa el, in acel moment ma ia pe sus si fuge cu mine inspre o duba:
Eu: AJUTOOOOOOR!!! VA ROOG AJUTORR!!! * cu un glas puternic*
El: Tacii!!
Eu: Du-te dracu' *soptind incat sa auda doar el*
In timp ce strigam acolo ca proasta vad un baiat dragut, par castaniu; ochi caprui; inalt...care alearga să il darame pe acel om ciudat care voia sa ma fure...dupa ce l-a daramat, a luat un cutit si i l-a bagat in gat...sangele sarise si pe mine in timp ce eram ingrozita de cele vazute..
Eu: Umm...mersi mult ca m-ai salvat.. *speriata chitand un mic sambet*
El:Buna si..cu placere.
Eu:Incantata de cunostinta...eu sunt Andreea.
El:La fel..eu sunt Alex.
Eu:Hey..ai vrea sa mergem la un restaurant? Platesc eu..trb sa iti multumesc cumva:)
Alex:Da, as vrea.
In restaurant
Eu:Buna seara, as vrea si eu un ceai cald, si o portie de sarmale cu smantana, va rog!
Alex:Buna seara, eu as vrea acelasi lucru ce a comandat fata, va rog!:)
Chelnar:Deci, doua ceaiuri si doua porti de sarmale cu smantana?
Eu&Alex: Da!
După timp
Eu: Yaam! Ce bune sunt sarmalele.
Alex: Nu ai mai mancat pana acum?
Eu: Nu..astazi e prima mea zi in Romania..
Alex: Aaa, deci ai fost in alta tara pana acum?
Eu: Da:)..
Alex: Ok, dar tu cati ani ai?
Eu: Pai am 16 ani..tu?
Alex: Greu de crezut dar eu am 15...
Eu: Aaa, oricum..nu conteaza arati mult mai mare decat mine "si mult mai dragut" *soptind usor..*
Dupa ce am mancat m-am decis sa plec acasa dar nu inainte de a obtine ceva de la Alex...
Hey, sper ca exista putin suspans:)) daca vreti un nou capitol votati povestea si scrieti un comentariu:))
CITEȘTI
O nouă viață.. (POVESTE INCHEIATA)
RomanceAici este vorba despre o fata Andreea, ea fiind romanca insa trăiind timp de 15 ani intr o tara straina..