''Okulumuza hoşgeldin anlatılanlara göre sen bir beliebermışsın evet buna çok sevindim bende bir belieber'im '' Bu duyduklarıma gerçekten çok sevindim okulda bir belieber kardeşimin olması bana guru veriyordu .Neyse Melis'le birlikte okulu gezdikk .Okulun yerlerini anlattıı bana.Okulu felan tanıttı aslında kötü bir okul değilmiş .Bi süre sonra zil çaldı ve sınıfa gittik melisle birlikte öğretmenimize yan yana aynı sırada oturabilir miyiz dedik ve öğretmen izin verdi .En arka cama doğru olan sıraya gittik ben çantamdan Justin Bieber günlüğümü açtım ve bişeyler yazmaya başladım .Melisinde bi günlüğü varmış buna şaşırmadım .Günlüğümün üstünde Bir Belieber'in Günlüğü yazıyordu .Eee haliyle meliste özendi vee oda günlüğünün üstüne bişeyler yazmaaya başladı.Günlüğüme yazdıktan sonra Justin Bieber'ın hayatının kitabi vardı bende onu açtım ve bütün ders boyunca onu okuduk Melisle . Tam o sırada Melise ne zaman zil çalıcak diye sordum vee öğretmen bize bakarak çocuklar dersi dinleyin yoksa sizi ayırırım dedi .Bizde haliyle korktuk ve sustuk.Bir süre sonra zil çaldı .Melisle bahccede geziyoduk ve bana 2 MART konser günü konsere gittiğini ve konserde neler olduğunu anlattı .Gerçekten çok şaşırmıştım o gün bütün gün ağlamıştım Melise o gün benim neler yaptıgımı anlattım.Melis üzülmüş ve şaşırmıştı .Artık çıkış saati gelmişti eve gidiyorduk.Eve geldim ve anneme sınıfta Bir Belieber oldugunu söyledim annem benim için çok sevindi .Sınıfta ankaşabileceğim biri vardı .
2.BÖLÜM SONU :)