━ ƝAUƓHƬƳ ƇUSƬOMƐR ━

861 96 35
                                    


『 03.06.2019』
---------------- » «» « ----------------

NAUGHTY CUSTOMER
nffgalaxy

---------------- » «» « ----------------

============= • ✠ • =============

Tinder.
Semuanya bermula dengan Tinder.

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

Semasa...

Ramen's Party

Party di mana sentiasa diadakan sebulan sekali di bilik Jihyo secara berjemaah. Boleh dikatakan sebagai sleepover di rumah Jihyo.

Sleepover. Siapa je tak tahu. Sleepover merupakan satu aktiviti yang paling anak muda gemari tidak kira lelaki mahupun perempuan. Di mana mereka akan berjaga berjemaah tengah malam buta diiringi dengan gosip, makanan, menonton movie atau bermain permainan.

Tetapi...

Sleepover mereka ini unik sedikit kerana tujuan utama mereka adalah membuat party ramen di mana

Taeyeon akan membuat list ramen apa yang mereka mahukan.


Rose si bendahari akan mengutip duit.


➽ Seolhyun si atlet akan berlari pergi ke kedai serbaneka untuk membeli ramen.


➽ Seulgi si tukang masak akan memasak ramen.

Dan..

Jihyo. Bilik Jihyo yang sentiasa menjadi mangsa.



Pada malam ini, Taeyeon dan Seolhyun berancang untuk membuatkan sleepover mereka menjadi lebih menarik.

Dan, sudah semestinya Jihyo yang menjadi mangsa.

Satu aplikasi yang bernama Tinder sudah di install secara senyap-senyap oleh Taeyeon dan Seolhyun.

Tidak terlepas juga senyuman sinis yang mereka lemparkan kepada Jihyo semasa Jihyo sibuk menolong Seulgi memasak ramen.


❝Yah, korang buat apa dengan handpone aku?❞






Click!





Tanpa Jihyo sedar, namanya sudah didaftar di dalam aplikasi Tinder. Iaitu aplikasi mencari jodoh.





Park Jimin

Click!

Naughty CustomerWhere stories live. Discover now