Dames en heertjesss! (Als je je aangesproken voelde bij heertjesss! moet je ophoepelen omdat je dan een jongen oftewel een heer bent) En zoals jullie weten staat er doodstraf op jongens die dit boek lezen ☠ ☠ ☠ <-- Zoom gewoon een beetje in (cmd en dan +) en dan zie je dat het doodshoofdjes zijn. Echt van die doodshoofden die ook op van die piratenvlaggen staan..
"Piet piraat, piet piraat
schip ahoi hoi "hallo" hoi
dat is jouw kameraad,
schip ahoi hoi hoi
op de zevenzeeen schuit
vaart hij alle dagen uit
piet pieraat piet piraat
PIET PIEERAAAAAT" *Alle glazen breken*
Geloven jullie mij als ik zeg dat ik dit niet van het internet heb en dit gewoon nog weet? Wow ik heb een paranormaal geheugen.
Mmmaarrr... Eigenlijk zou dit hoofdstuk gaan over een kleine lekkere ananas die een beetje pedo is die zijn dromenvanger moest zoeken in een grote behaarde sok.
Uw zoekbewerking - kleine lekkere ananas die een beetje pedo is die zijn dromenvanger moest zoeken in een grote behaarde sok - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd. Maar we kunnen wel concluderen dat u gek bent.
Suggesties:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Ananassen zijn niet lekker dus het klopt niet
Eet de grote behaarde sok zelf lekker op
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Hij heeft zijn dromenvanger al gevonden, dus het heeft geen zin om er nog naar te zoeken
Gebruik minder zoekwoorden.
Oke even sirieus @sytjewarhorse. Wat verwacht je dat ik ga doen met de kleine lekkere ananas die een beetje pedo is die zijn dromenvanger moest zoeken in een grote behaarde sok?! Iedereen die maar zo gek is om dit boek te lezen weet toch dat ananassen verbannen zijn uit dit boek! Toch? *Iedereen knikt ja* "Technisch gezien heb je dat niet gezegd, je hebt alleen gezegd dat.." OKE, OKE: BIJ DEZE ZIJN ALLE ANANASSEN VERBANNEN UIT DIT BOEK. HET LIGT NIET AAN JE UITERLIJK, AN****S, MAAR AAN JE VRESELIJK SMERIGE INNERLIJK.
Sorry dat ik zo lang niks gepost heb, ik ben inspiratieloos... En het spijt me ook dat ik dit hoofdstuk gepost heb, want het is zooi (niet dat de andere hoofdstukken dat niet zijn...) >:) Dus.. Om dit hoofdstuk een beetje vet te mesten komen hier nog wat smileys. Gewoon.
(\__/)
(=','=)
(")_(") <-- Zittende kat
<|:) <-- Feestmuts
iiiiiii
(•_•)
-( )- <-- Poppetje met te grote broek en raar rechtopstaand haar
|_|_|
Alt+ shift + K = ! O em gie!
Nou genoeg voor vandaag denk ik!
Vergeet niet dit filmpje daar te kijken --->
Doeeeegxxxx
JE LEEST
Only for Girlz!
RandomHet grote, nutteloze meidenhandboek! Lees snel verder voor allemaal rare tips, weetjes en zinloze dingen enzo ALLEEEN VOOR MEIDEN! JONGENS OPGEROT, OPGEHOEPELD, VERJAAGD, NEERGEKNALD, WEGGEBLOEMKOOLD ENZ… Druk op het prachtige oranje knopje hieronde...