666. kapitola

173 12 2
                                    


Za 69 horami a 666 řekami žil byl traktor jménem Johanka
Johanka byl traktor s velkým výfukem .
vždy když se chtěla projet, její velký výfuk za ní nechával jen smrad a kouř .
Byly to výpary z novičoku , proto před Johankou všichni utíkali .
Johanka byla opravdu moc smutný traktůrek a tak jednoho dne jela pro svůj fet v podobě špinavejch fuseklí .
A v tom - křup- a zajela hluchou veverku se vzteklinou , která byla místní dealerka .
Upadla do depresí a zrezavěla
Protože byla ve velkých depresích, jela do kouzelné země Nakitopie, kde se zahrabala do země spolu se svou nejoblíbenější fuseklí Fufíkem .
Fufík si ale řekl dost a utekl zmrd jeden , do Candylandu
V Candylandu se předávkoval karamelkami tak, že se navlíknul na ocas kolemjdoucí krávě Korduli
Kordula byla tak sprostá kráva že Fufíka sežrala . Johanka se od té doby zabávala s hovnem co s té krávy vypadlo .
Hovno bylo poměrně přátelské , začalo se s Johankou bavit a postěžovalo si , kolik měla Kordule tasemnic.
Kordule ale díky svému Hypersuperčuper sluchu slyšela, že ji pomlouvají a řekla si "Tag to jagcho nene" a chtěla se pomstíst .
Mezitím tasemnice v jejím tele přebrali kontrolu a vona chcípla . Tasemnice ji ovládali jako loutku a rozhodli se nepomstit hovnu ale odejít do Narnie .
V Narnii tasemnice totálně nevědělyy , co dělat, a tak se rozhodly jít k ukazateli cesty.
Tasemnice ale byly negramotné
Jelikož netušily, co dělat, pochcípaly na utonutí po zhlédnutí jednoho z videí od cringe circle tool holky.
CO ANI NEUMÍ ANGLICKY
Cringe holka se rozhodla zdrhnout z Narnie a ukradnout Johanke její velký výfuk . Z něho si vytvořila pečiatku na delaní hlav její ukrazených oc .
Její océčka se rozhodla pro povstání, jelikož je štvala druhá hlava (a samozřejmě i cringe holka) , která neustále něco mlela svoji profesionální anglychťynou .
Když se Jožka dozvěděla o její cringe tvorbě, skočila z útesu a odletěla za doprovodu Lyry to traktořího nebe .
Ovšem naštěstí (nebo spíš naneštěstí?) cestou do nebe Jožku sestřelila banda ruských krtků, kteří ukradli lyru a Jožku se spoustou nadávek skopali do pangejtu osobní žumpy Vladimira Putina.
Vladimír Putin kontaktoval svého dlouholetého milence Donalda Trumpa ať pošle svojí dceru Trump Olinu a Baracka Obamu vyčistit žumpu páč jsou tam vulgárni krtci , duch traktoru  , nebeská lyra a anglická královna .
Jenomže krtci zavolali bandu japonské zebří mafie a armádu z gumových medvídků s kalhotkama na hlavách a protestovali na hlavě od Britny Špíz .
Britny špíz se ale řádně naštvala a umyla si hlavu obsahem oné žumpy.Krtci se ale nehodlali vzdát , a tak přivolali na pomoc zdivočelé vidličky , které začaly pouštět Despacito , čímž odrovnaly Obama , Trumpa , Putina a další přítomné včetně krtků .
Nasraná Britny Špíz s Putinovými výkali a ostatky brýlí královny Alžběty na jejích krásných schnile pozvracených vlasech svítili radioaktivní září . Díky tomu se zmobilizovala armáda afrických kapustňáků - odborníku na radiaci, kteří celou scénu zalili artefakty ze zkrachovalého muzea fosílií vzácných much pišpiček chrochtavých . A co chudák Jožka? Asi zahynula...

traktor menom Johanka A.K.A Johanka Da Big Fat BitchKde žijí příběhy. Začni objevovat