..

29 6 0
                                    



Și totuși.. aceasta întâlnire cu EL m-a dat total peste cap. Mi-a dat sentimentele peste cap . Ma simt vinovata și simt ca e greșit ceea ce simt și ca ar trebui sa nu îmi pese și sa fiu tare sa ma axez pe ACELA.. dar .. nu stiu. EL avea și are ceva .. nu stiu ce .. Dar are ... ceva ...
cu EL am vb in 10 minute cat am vb cu ACELA  2 ore ..
ACELA imi zice non-stop te iubesc iar eu nu pot . Efectiv nu pot . Adică da țin foarte mult la ACELA și tot.. dar e prea mult . Prea multe chestii awwwww și drăguțe și cute . Mult prea multe . Prea protectiv prea sufocant prea nu stiu.
Ah nu ar trebui sa judec . Se străduiește foarte mult sa fie ceea ce e ok pt mine .. și sa ma facă sa zâmbesc și tot .. dar... nu stiu... inima mea nu poate ... poate sunt prea slaba ca sa nu ma mai gândesc sau macar sa nu mai compar pe ACELA cu EL .. dar ... nu stiu... poate ca am greșit ca am acceptat sa ma întâlnesc cu EL  . Poate nu trebuia .

Poate ar trebui sa încerc sa ma îndrăgostesc de ACELA ...

sa il fac sa fie cum vreau eu .și totuși .. nu pot .. nu ii pot face asta .. e un om prea bun ... DAR IN PANA MEA MIE TOȚI MI SE PAR BUNI ...și EL și ACELA și toți ...

sunt o proasta care nu poate sa își vada de viața ei și care dacă nu ar fi mințit ar fi putut fi fericita cu o alta persoana .

Vreau sa se termine tot.

MADNESSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum