Cap 4.

4.9K 178 20
                                    

Jimin povesteste

Nu regret nimic. O am. Eunbyul este iubita mea. Am planuit sa ne cam jucam cu ea. Dar imi e cam firca..daca ma indragostesc de Seol? Seol este tipul de fata care imi place dar cu Eunbyul este altceva. La inceput am fost foarte indragostit de ea dar mi am dat seama ca vrea doar bani si sex asa e ea. Dar Seol..o avea ea sani si fund dar nu asta ma atrage la ea. Ea este desteapta prietenoasa si nu vrea sa se razbune pe nimeni. Este fix ce Eunbyul nu e. Dar macar am cu cine sa mi o trag. Daca Seol o sa inceapa sa ma iubeasca o sa rup relatia cu Eunbyul.

- Ai facut o?
- Mda..
- Iti pare rau?
- Poti sa taci?! Tu inafara sa vorbesti nu stii nimic! Dar si cand iti deschizi gura vorbesti numai de bani si de pula.
- Jimin...
- Nici un Jimin. Eunbyul m am saturat de tine! Du te si lasa ma in pace! A da. Ne despartim.
- Ce?
- Nu auzi? NE DESPARTIM!
- Nu o sa scapi de mine asa usor
- Hai du te si trageti o si cu dracu daca poti.

Doamne ajuta ca am scapat de proasta astaa. M am saturat de ea. Atat stie sa se bage in viata mea. Pot sa merg la Seol. Macar ea ma linisteste. Ea nu face crize de gelozie ca curva asta de Eunbyul.

Seol povesteste

Stau in pat si ma uit pe tel. Mor de plictisealaa.

- SEOL!
- DA?
- HAI PANA JOS

Ma ridic din pat si cobor jos. Raman incremenita cand il vad pe Jimin in pragul usii.

- Te cauta baieti Seol?
- Lasa fata in pace!

Jimin chicoteste amuzat. Eu doar ma uit in jos. Ma simt rusinata de ce sa intamplat la scoala..

- Intra..
- Il cheama Jimin.
- Intra Jimin. Am uitat de tine.
- Daca am o sotie uituca.

Jimin intra si ma ia de mana

- Mama noi plecam sus.
- Aveti gija de faceti!
- Vin sa controlez!
- Tataaa
- Bine hai du te

Ma duc sus si ii arat la Jimin camera mea. Nu stiu de ce a venit aici sau cum are adreasa mea..

- Jimin..?
- Spune mi oppa. Suntem impreuna nu?
- D-Da..
- Iar eu iti spune cum vreau.
- De unde stii unde stau?
- Am sursele mele.

Se apropie de mine din ce in ce mai mult. Eu ma dau in spate dar ma lilesc de parete. Atunci ma saruta. Ce sa fac? Sa ii raspund? Cred ca da..Ii raspund la sarut. Il in continua si l face din ce in ce mai dulce. Ma desprind de el. El isi lipeste fruntea de a mea.

Kiss me Park Jimin +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum