A kis árva

201 6 0
                                    

Volt egyszer egy gyerek akit Tom Marvolo Thenem néven ismertek. Ez a kis gyerek nem volt ám átlagos gyerek, körülötte furcsa dolgok történtek, és sok gyerek félt tőle. Tom árva volt, egy árvaházban nevelkedett. Sanyaru sorsa volt, lopott és hazudott... Egyszer aztán egy különleges vendég látogatta meg. Ennek az úrnak hosszú, melkasig érő szakálla, fehér és piros színű palástja, valamint szemüvege és egy kis süvege volt. Bement Tomhoz és így szólt.
-Légy üdvözölve, ifju Thenem!-szólt a furcsa idegen.
-Maga az orvos, igaz?-felelte Tom.
-Nem. Én tanár vagyok.
-Nem hiszek magának...-felelte Tom megszeppent hangon. Más vagyok. Furcsa dolgok történnek velem. Tudok tárgyakat lebegtetni. Tudok fájdalmat okozni másnak,...ha akarok.
-A Roxfort, nem egy elmegyógyintézet.
-A Roxfort, egy iskola. A varázslók iskolája.
Ekkor Tom szekrénye lángrakapott és elkezdett rázkódni.
-Úgy hallom valami ki akar jönni a szekrényedből, felelte az úr. Tomról tuni kell, hogy előszeretettel lopkodja mások holmiát.
Tom kinyototta a szekrényt. Egy könyv volt benne, egy jojó és egy furcsa valami, amiröl még Tom se tudta hogy mi az. Persze ez a tanár aki meglátogatta Tomot, egy különleges tanár volt aki elött nem volt a világon semi féle titok, és zudta hogy Tomnak mik a rosz szokásai.
-Tudd meg, hogy a Roxfortban, nem tűrjük a lopást...megtanítunk használni a varázsigéket,...de csak  jó dolgokra használhatod az erődet.
Elindultak hát a Roxfortba. Útközbe beszélgetni kezdtek.
-Meglátod, a Roxfort, nagyon szép hely, könnyen be fogsz illeszkedni,...apropó, milyen modortalan vagyok, még be se mutatkoztam. Albus Dumbledore.
-Örvendek, Mr.Dumbledore.

Voldemort (Folyamatban)Where stories live. Discover now