Mikor Tom meglátta a Roxfortot, nagyon megörült annak hogy egy ilyen csodálatos kastély az otthona. A kastély gótikus stílusban pompázott, és egy hatalmas toronyal és toronyórával is büszkélkedhetett. Amint megérkezett, beültek az étkezőterembe, és az igazgató, üdvözölte a újdonsült diákokat, régi diákokat, új tanárokat. Ezután az uj diákok, felvették a teszlek süveget. A Roxfortban 4 haz volt. A Griffendél, Hugrabug, Hollóhát és a Mardekár. A süveg mondja meg, hogy meik házba kerülsz.Tom a Mardekárosok közé került.
Volt egy ifjú, aki nagyon felkeltette Tom érdeklődését, úgyhívták James Potter. Tom hamar megbarátkozott a Mardekárosokkal, de Jamest a Griffendélbe osztották be és külömböző házba beosztott gyerekek nem nagyon keresték egymás tarsaságát. James nagyon szeretett bajt keverni és ez tetszett Tomnak, viszont más baratja is volt. Percelus Piton, szintén mardekáros. Piton viszot szerelmes volt egy Lili nevű lányba a Griffendélből, akibe James is szerelmes volt. Piton ki nem álhatta Jamest, mert állandóan piszkálta őt. Sok tantárgy közül lehetett válogatni, de Tom kedvenc tantárgya a sötét varázslatok kivédése volt, ráadásul jó kapcsolatot ápolt a tanárral, Horaciussal. Tom, igen tehetséges fiu volt, gyorsan fejlődött, és megmutatkozott a tehetsége.
YOU ARE READING
Voldemort (Folyamatban)
FantasyVoldemort. Egy csómó ember reszketni kezd-e név hallatán. Sokan nem tudják de nem volt ő mindig gonosz. Ez a könyv elmeséli, hogy ki is volt ő valójában.