1.

64 6 0
                                    

Bili smo normalna obitelj. Živjeli smo u Škotskoj u Edinburgu.
Bili smo poprilično bogati, sa obzirom da je moj otac doktor, a moja majka je bila profesorica u nekom fakultetu.

Bila.

Mrzim kada razgovoram o majci i moram da upotrijebim tu riječ, kao da još više guram sebi na nos da je nema.

Kao što sam govorila, bili smo normalna obitelj, živjeli smo u velikom stanu u neboderu, ali... Sve se promijenilo jednog jutra kada se moja majka nije probudila.

Imala sam šest godina...

                       *Flashback*

"Jess, idi pozovi mamu na doručak može? "   rekao mi je tata, stisnuvši mi obraze, kimnula sam glavom i izašla iz kuhinje.

Trčeći sam došla do spavaće sobe mojih roditelja, gdje je moja mama ležala.

Izgledala je tako spokojno i milo, dok je nepomična ležala na velikom krevetu.

Nisam ju htjela probuditi, ali nisam također htjela da propusti tatine poznate palačinke.

Prišla sam joj i s osmijehom skočila na njen stomak, zgrabila sam joj ramena i prodrmala je.

Ništa. Nije reagirala.

"Mama! Mamaaa! "  vrištala sam sa svojim dječjim glasom, još uvijek se smijući i skakajući po njoj.

Mislila sam da me zeza, i da samo želi da mislim kako još uvijek spava.

Namrštena sam sišla sa nje i vratila se u kuhinju:

" Tata! Mama ne želi da ustane! "

" Ako ne želi da ustane, onda ću je ja podignuti iz kreveta! "  rekao je i nasmijao se kao kakav junak.

Obrisao je ruke o krpu i zajedno sa mnom ušao u sobu.

Prikrao joj se i tiho, kao da je ipak ne želi probuditi je prošaputao njeno ime i obavio ruke oko nje.

Podigao ju je i nasmijao. Smijala sam se s njim, sve dok nisam primijetila...

... Da se on prestao smijati.

Namršteno je gledao u moju mamu, lagano ju je spustio na krevet i prislonio ruke prvo na prsa, pa ispod nosnica i usta.

Onda je, namrgođen, nešto promrmljao.

"Tata? Šta nije u redu? "

Prišao mi je i izveo me van.

Onda je u hodniku čučnuo da se spusti na moju razinu i mrtav ozbiljan mi rekao:

" Jess, idi u svoju sobu dok ti ne kažem da izađeš. Mama se neće probuditi. "

                    *Flashback end*

Taj dan, i tu strku neću nikada zaboraviti iako mi je bilo samo šest.

Tada nam je u stan došao bolničar, kojeg sam odmah prepoznala, radio je sa tatom i bili su bliski prijatelji.

Ubrzo su nam počeli dolaziti svi iz dalje obitelji. Naši rođaci i naravno maminu roditelji, koji su se pojavili na vratima gušeći se u suzama.

Bila sam prestravljena od ovoliko gostiju i nisam znala šta se dešava.

Ubrzo mi je, kad su se svi razišli, u sobu ušao djed, tatin tata i rekao mi šta se desilo.

Prije manje od dva mjeseca, mama je otkrila da ima rak, ali su ga otkrili prekasno i sve šanse da se izliječi su nestale.

Sky BlueWhere stories live. Discover now