Part 2

78 12 0
                                    

Czyt opis!!
¦Death blog¦

wpis
|środa, 23:02|

Na moich rękach jest mnóstwo blizn, ale ja dziś zrobiłem sobie więcej, tylko czekać aż się zabliźnią jak reszta.. Najlepsze jest to, że to nie pomaga, po prostu lubię patrzeć na te rany i blizny, i mam ochotę mieć ich coraz więcej.

 - A prowadzenie pamiętnika jest już nudne. Ostatnio miałem zły humor wybaczcie ://. W  sumie miło, że cieszycie się ze swoich wakacji.
Jakie macie średnie na koniec?

- Taehyung 

komentarze: 

bbony_: mam pasek na koniec, więc u mnie spoko i nie gniewam się na ciebie za ostatni blog, mam nadzieję, że zdałeś. 

darkpony: ugh.. nie wiem po obserwuje twój blog, naprawdę. chyba każdy kto jest tu prawie od początku przyzwyczaił się do twoich zachwiań emocjonalnych, również liczę, że zdałeś.

smog.g: szanuję za to, że piszesz o swoich problemach i jesteś szczery z innymi jak i sobą, też bywasz nie miły, ale to żadko.

pinkjin: jak będziesz potrzebował z kimś popisać, pisz. szkoda mi twojego ciała, ale cóż..

jk.cookie: kiedy ty się tak zmieniłeś? nie wiem co się wydarzyło bo po ostatnim dniu obozu nie odezwałeś się ani razu. gdzie mój szalony Taehyungie?

Załaduj więcej


//no i jest i drugi :)
(wakacje, przerwy świąteczne itp jak i cały rok szkolny w tym opku będą jak w polsce, mniej więcej. nie będzie jak w Korei od razu mówię)

death blogOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz