Lidt klamme jokes og kvinde jokes

136 2 1
                                    


Købmand
En mand går op til disken hos en købmand og beder om at få 10 dåser kattemad.
"Hør her, mester", siger købmanden. "Jeg ved ikke om du er ny i byen, men jeg kan sgu ikke sælge dig 10 dåser kattemad, med mindre jeg ved du har en kat."
Manden prøver hårdt at overbevise købmanden om, at han har en kat derhjemme, men købmanden er hård. "Så må du gå hjem og hente den".
Kort efter kommer manden igen med sin kat under armen, og som købmanden havde lovet, får manden lov at købe de 10 dåser.
En uge senere kommer den samme mand ind til købmanden og beder denne gang om 10 dåser hundemad. "Hør nu her", begynder købmanden igen. "Jeg kan sgu da ikke bare sælge dig 10 dåser hundemad! Hvorfra skal jeg vide, om du siger sandheden eller bare står og lyver? Du må sgu vise mig den hund før jeg sælger dig noget som helst!"
Godt vred trasker manden hele vejen hjem for at hente hunden, og som købmanden har lovet, får han lov at købe de 10 dåser.
En uge senere kommer den samme mand ind til købmanden. Med sig har han en stor papkassen.
"Hva så, mester... Hvad kan jeg hjælpe dig med denne gang?", spørger købmanden.
"Bare stik hånden herned", beder manden.
Først vil købmanden slet ikke høre tale om det, men til sidst giver han efter og stikker hånden ned i papkassen. Langsomt ændrer hans ansigtsudtryk sig fra vrede til væmmelse. Han trækker hånden op og udbryder:
"Ad for fanden Det er jo lort!"
"Ja", siger manden, "denne gang skal jeg bare have en rulle toiletpapir!"


Hvordan griner en ko? : Mu-ahahahaaaa.....


Gæsten til tjeneren: "Hvad er det for et grimt billede, i har hængende der?" Tjeneren: "Det er ikke et billede, hr, det er et spejl."'


Hvornår kan man komme op til solen uden og brænde sig? Om natten.


Hvor mange sten har Einstein? En sten (Einstein).


Hvad har en and og et cykelstativ tilfældes? – De er begge to lavet af jern undtagen anden.


Manden: "Skal vi ikke prøve en anden stilling i aften?" Konen: "Ok, du står her og stryger, mens jeg sidder i sofaen og prutter."


Hvordan tilfredsstiller man 9 ud af 10 mennesker – Massevoldtægt.     ( ikke for at gøre nogle ked af det ) *Grov, men lidt sjov*


Hvem vinder i skak – Bush eller Osama Bin Laden?
Det gør Bin Laden – for Bush mangler to tårne.


"Hvorfor sidder en prut i hjørnet og græder?
– Det er fordi den er blevet slået..."


Hvorfor går rigtige mænd ikke i G-streng?
– Det er ikke til at lave ordentlige bremsespor i dem!


 Hvorfor er lesbiske så blege?
– Fordi de får for meget slik og for lidt jern!                ( Uhhhh... Wut?)


Hey, hvorfor ligger den ordblinde hval på havets bund og griner??
– den har hørt at den er verdens største pjattedyr...


Kalender sælges. Et års garanti!


To muffins sad inde i en ovn. Så sagde den ene: "Fuck her er varmt!" Så skreg den anden: "WAAAARH! En talende muffin!"


 Lille Ida var ude at køre med sin mor, da en kæmpe dildo pludselig smækker op på forruden. Lille Ida: "Hvad var det?" Mor: "Øhhh ... et kæmpe insekt". Lille Ida: "Hold kæft en pik den havde".                             ( Bahahahahh.... xD)


Det her er min ven sten men pas på han er en hård type.


2 køer står på en mark, pludselig siger den ene "Muh"
Skuffet svarer den anden "øv- det skulle jeg lige til at sige"


Hvad sagde den ene lygtepæl til den anden?
– "Skal vi gå ud sammen"


Kvinde jokes :


For kvinder er løn og menstruation stort set det samme.
– De får det én gang om måneden.
– Vare i 7-8 dage.
– Og hvis den ikke kommer, så er de på den!


– Kvinder kan bløde i flere dage uden at dø.
– Kvinder kan gi' mælk uden at være på græsset.
– Kvinder kan få mænd til at komme uden at kalde på dem!


Hvorfor er alle orkaner opkaldt efter kvinder?
– Fordi de er våde og vilde når de kommer, og så tager de både hus og bil med sig når de går!


En forskning har vist at der er kvindelige hormoner i øl. Det forklare vel, hvorfor mænd er så dumme at høre på efter 6-7 øl? ( Kvinder er faktisk ikke dumme..... Eller er vi? xD


En kvinde kommer ned på politistationen, og efterlyser en mand.
"Kan de hjælpe mig"? spørger kvinden.
Det kommer an på hvad du søger? svarede betjenten.
"En mand – Hvem som helst"


En kvinde kommer ind til hendes læge for, at snakke om hendes lille problem.
Lægen: Nå, hvad er problemet?
Kvinden: Jeg har et problem når jeg bliver fuld. Hvis jeg får lidt for meget at drikke, så kan jeg slet ikke styre mig. Jeg begynder at smide tøjet, danse på bordene og flirte med alle fyrene.
Lægen: Bare rolig, den klare vi.
Kvinden: Hvordan?
Lægen: Nu snupper vi et lille glas, og så snakker vi om dit problem bagefter...


Hvad gør man, hvis ens opvaskemaskine er gået i stykker?
– Giver hende et los bagi!!


Hvorfor lever kvinder ofte længere end mænd?
– Fordi de lige skal have lov til at snakke færdigt...


Derfor nytter det ikke noget at råbe ad en mand:
Kvinden råber:
"For helvede her roder...Kom nu!
Vi bliver nødt til at rydde op – både dig og mig.
Dit lort ligger og flyder over det hele på gulvet.
Du kommer til at gå på arbejde uden tøj,
hvis ikke vi får vasket lige her og nu!

Manden hører:
Bla, Bla, Bla, Bla, KOM NU!
Bla, Bla, Bla, Bla, DIG OG MIG
Bla, Bla, Bla, Bla, PÅ GULVET
Bla, Bla, Bla, Bla, UDEN TØJ.
Bla, Bla, Bla, Bla, LIGE HER OG NU!


På strøget stod en gadesælger og solgte hårfjerningsmiddel:
– "Det er helt unikt og smertefrit, kære frue. Så hvorfor ikke tage skridtet i dag?"


Ved du hvorfor kvinder sover med åben mund?
– Så er de klar til at skælde ud når de vågner..


Hvad har kvinder og skyer tilfældes?
– Når de fordufter bliver det en god dag.


_____________________________________

Lol.....

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Aug 29, 2018 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Sjove jokes og memesOnde histórias criam vida. Descubra agora