Yeni yaşam..

166 8 1
                                    

              Sakin bi şarkıda uyuya kalmışım.Abim beni uyandırmaya çalışıyordu.O sırada yanımızdaki çocuk da kalkmış uçaktan indiğim de nefesi içime çektim.Ve burada nasıl yaşıcağımı düşünüyodum.İnsanlara bakarken elinde Can & Sinem yazlı kartonu tutan babamın kuzenini ve onun karısını gördüm iyi insanlara benziyorlardı.Zaten Salim amcayı tanırdım.Ama onun karısını hiç bilmiyorum.Sanırım kadın Türk'dü ama sarışındı.O işler hiç umrumda değil açıkçası...

       Salim amcaların yanına geldik.Ona dayı deriz biz daha çok, kendisi babamın kardeşi gibidir.Her neyse onların arabasına binmiştik daha çok Jip mi desek? Aslında bizim sülale biraz zengindir yani çok şaşırmamıştım.Sadece onların daha zengin olduğunu düşünmeye başladım Allah bilir bunların kendi iPhone'leri de vardır bak işte bizim oralarda 10.000 lira :( ...Biz de o kadar harcamamayız yani uçak biletine o yüzden şaşırmıştım.Sonuçta bin lirayı o uçağa vericenize bana verin.Daha mantıklı *-* ..

    Yolda camdan dışarıya bakıyordum.Burası mükemmel di.Birden fazla eğlence yeri vardı Lunapark'lar çeşit çeşitti.Burası ne kadar güzelmiş.Bir sürü güzellik merkezi.Mağazaları saymıyorum bile of giysiler mükemmel ve 2-3 tane Starbucks var.Cennete mi düştüm ben 0-0 !!! 

   Evlerine geldiğimde gözlerim pörtledi.Ev değil Saraydı mübarek.Abi siz bu kadar evi ne yanpıyonuz hepi topu 2 kişisiniz bu 4 katlı ev sizin neyinize??

    Kapıyı kilitle açmadılar.Zili çaldılar bunlara biraz kafa yapmış bizi görmek.Ve sonra kapıyı bir hizmetçi açtı diğer yardımcıda geldi.Benimkide akıl ya.Bu kadar zengin insanlar tabii hizmetçileri olucak.Akılsız Sinem is coming!!!Sonra yardımcı çantalarımızı aldı.Hizmetçi de bize odalarımızı göstermek üzereydi.Odam ikinci kattaydı.Hemen yukarı çıktık.Karşı odada ise kızları vardı.Güzel bu evde de benim gibi bi kız var belki onunla tanışabilirdim.Anlaşırdık belki :\ ...

Sonra odama bi girdim.Ve öyle kaldım!!Bu oda bi harikaydı.Herşeyden bişey çıkıyodu.Dolap ise bi harikaydıı.Gömme dolap gibi bişeydi içinde bi oda varmış gibiydi resmen bu dolap bu kadar büyükse sanırım bolca giysi alıcaktım.Kesin öyle yoksa bu kadar büyük dolabı ne yapacaklar 0-0 ?

Doğum Günüm ufak ufak yaklaşıyodu.Doğum günümü annemlerin yanında kutlamak isterdim.Ama onlar benim abim gibi işsiz biri olmamı istemezdi.Karşı odamdki kızın kapısını tıklattım.Ve o da sanki mahkum bi şekilde baktı.Salim amca ise bana abime hat almaya ve pasaportlarımızı yapmaya gitmişti.Her neyse.Kapısını tıklattım.Ve kız o kadar iyi gözüküyodu ki kapıyı açar açmaz bana çok şeker bi biçimde baktı.Ve sıkıca sarıldı.İsmi Chole olduğunu söyledi.

Chole (C) :Selam!! :) Niye bu kadar mutlusun diye sormadan önce hep bi kız kardeşim olsun istemişimdir!! Evet hadi gelde azcık konuşalım

Beni kolumdan çekerek odasına soktu ve çok mutluydu gözündeki ışıltıların farkedilmemesi mümkün değildi.O kadar melek yüzlü bi kız dı ki <3 !

Sonra hemen tanıştık.Birbirimizle uzun uzun konuştuk o kadar iyiydi ki.O kız keşke ablam olsaydı o kadar ısınmıştım ona ve biz burdayken bana ingilizce öğretiğceğinden bahsetti.Ama zaten ben ingilizce bilirdim ama dediğim gibi çokl iyi bilmezdim öğretmenim yokken o bana tekrar yaptırabileceğini söyledi.Ben de ona teşekkür eder bakışlarımla odasından ayrıldım.Onu çok sevmiştim odama girdim ve yatağın mis gibi kokan çarşaf kokusunu içime çektim kurt gibi acıktığım aklıma geldi.Aşağı indim ve mis gibi yemek kokusunu içime çektim sırf bize özel tavuk yapmışlardı sonuçta burada sarma mantı olmıcaktı.Biz de bunlarla yetinmek zorundaydık.Yine de bir yabancıya göre bu yemeği gayet sevmiştim...

Yeni bi hayatım olucaktı artık eski kötü kötü olaylar kafamdan silinicekti.Artık kötü şeyler yoktu sadece beni bekleyen zorlu bir üniversite vardı.Niye mi böyle diyorum doğru ya size eskileri hiç anlatmadım...

 Benim bi ODUNUM vardı.Hep seviceğimi sandığım onunda beni hep seveceğini sandığım bi öküz.

Onunla bi çok şey yaşamıştık bi çoktan da fazla şey her düşündüğümde ağlıyordum.Hep ağlıyordum.Onu düşündüğümde M-Mert'i...

Size anlatayım -

Arkadaşla artık mert ile yaşadıklarını diğer bölümde anlatıcağım ve bu arada diğer bölümde nolucak derseniz küçük bir ipucu evde biri daha var!! Ve bu kişi bizim kurtarıcımız!!

Umarım beğen mişinizdir xxx

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ODUNUM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin