Намайг СонЮна гэдэг. Одоо 16 настай.Би ХанГvг ахлах сургуулийн 1-р анги. Жирийн л нэг хичээлийн əдəр. Ангид орж ирлээ.
... : Юна!!! *гар даллах*
би : Сайн уу! Та хэд юу ярьж байгаа юм.
... : Ах нараа *инээх*
Эд нар бол тəгсəх ангийн ах нартаа дэндvv ихээр дурласан миний галзуу найзууд болох "Лиза Мина Хэри Хёнсол Жинсv Минсv".
Мина : Та нар əнəəдəр тэднийг сагсны тэмцээнтэйг мэдсэн уу?
Хэри: Əнəəдəр юм уу *гайхах*
Мина: Бvгдээрээ явж vзэх vv *нvд нь гэрэлтэх*
Лиза: Тохирлоо
Минсv: Чи явах уу?
Би ч хийх юмгvй байсан учраас зəвшəəрлəə.
Тэдний ингэтлээ унаж тусан ардаас нь гvйх хvмvvс бол тəгсəх ангийн Бангтан бойс клубийн 6н гишvvд. Тэд царайлгаас гадна бvгд тəрəл бvрийн авьяастай. Сагс волейбол дуу бvжиг гээд чадахгvй зvйл гэж vгvй.
Хичээл тарлаа...
Хёнсол: Баяртай тэмцээн дээр уулзья
би: Баяртай
Цааш явж байтал гэнэт хэн нэгэн
....1: Найзууд чинь их хəгжилтэй харагдана лээ.
...2:Чи тэр найз нартаа манай ах нар та нар шиг ийм амьтдыг тоохгvй гээд хэлээд əгəəч.
...3: Дэмий хəəрəəд байгаа юм биш vv *хорноор инээх*
би: Та нарт ямар ч хамаагvй юм шиг санагдахын Шинчол Хэмин Жэи *аль болох зоригтой царайлах*
Жэи: Vгvй шvv харин ч их хамаатай. Əнəə орой манай ах нараас хол байгаарай
Хэмин: Дараа нь асуудал гаргахгvйн тулд *инээх*
би: Бид нарыг угаасаа л тоохгvй юм чинь санаа зовох хэрэггvй биздээ*əəдəəс нь инээх*
Шинчол:ххн *муухай харан цааш явах*
би:хvv *тайвшрах гэж оролдох*
Арай гэж тайвшраад эргээд хартал нэг хvний цээжийг чанга гэгчинь мəргəəд уначихав. Би ёолон дээш хартал нvд нь яг л од шиг гялалзан харагдах vл таних хvн.
...: Зvгээр vv *гараа əгəх*
Тэр хvнийг хараад зvрх минь яг л цээжин дотроо багтахгvй тэсрэх гэж байгаа мэт цохилно.Гэнэт ухаан орж "баярлалаа"гэж хэлээд гараа əгəн бослоо.
...: Утсаа харж яваад харсангvй уучлаарай *инээх* гэх тэр намуухан хоолой инээмсэглэлийг хараад дахин гацаж орхив.Дахин əəрийгəə ухаан оруулаад бантсандаа ганц "зvгээрээ " гэж хэлээд цааш хар хурдаараа гvйв. Гэр хvртлээ зогсолтгvй гvйсээр арай гэж гэртээ орж ирэн амьсгаадан зогсов. Зvрх минь одоо хvртэл хvчтэй цохилсоор л ... Əрəəндəə орж ирэн орон дээрээ зvрхээ даран сая таарсан əмнə нь огт харж байгаагvй тэр хvнийг бодон хэвтэнэ. Миний толгой дотор юу л болоод байна даа. Сая л əəрийн ухаантайгай болж доош буутал эгч байсангvй харин ширээн дээр "Эгч нь əнəəдəр ирж чадахгvй шvv. Əəрəə хоолоо хийгээд идээрэй" гэсэн бичиг байв.Би ч хоол хийлгvй залхууран хəргəгчнəəс ундаа аван ууж сууна.Аав ээж 2 Америкд ажилладаг болохоор би эгч Юнсолтойгоо хоёулахнаа хамт Сəvлд амьдардаг. Эгч мэс заслын эмч учраас гэртээ бараг л байдаггvй. Би ихэнхдээ гэрээ сахиж ганцаараа vлддэг.
Ундаагаа ууж дуусаад хувцсаа солин тэмцээн рvv явлаа. Замдаа Лиза Минсv Хэри 3тай таарч хамт хəгжилдсəəр нэг мэдхэд сургууль дээр ирсэн байлаа. Заал руу ортол Мина Хёнсол Жинcv 3 аль хэдийнээ ирчихсэн сууж байх нь тэр. Их л догдолсон бололтой. Удалгvй тэмцээн эхэлж 1 1ээрээ багууд орж ирсээр. Хамгийн сvvлд алдарт Бангтан бойс орж ирэн заал тэр чигтээ доргих шиг болов.Би хараад нvдэндээ ч итгэсэнгvй зvрх ахин хэмнэлээ алдаж эхлэв. Тэдний дунд əдəр таарсан тэр хvv байлаа. Ганц би ч биш бvгд л танихгvй гайхацгааж байлаа. Гэвч энэ байдал удалгvй замрахч тvvний царайлагийг биширч эхлэв. Бvгд л тvvний хэн болохыг сонирхож байлаа. Гэтэл Бангтан бойм клубийн ахлагч Намжvvн гайхширсан олны əмнə гарч ирэн тэр vл таних хvvг танилцуулж эхэлхэд бvх хvмvvс анир чимээгvй боллоо.
Намжvvн: Манай клубийн шинэ гишvvн .... О.ОАнх удаагаа бичиж байгаа болохоор санал хvсэлээ харамгvй илгээгээрэй "баярлалаа" Бас VOTE дараарай ;-)