Миний анхны хайр Ким Тэхён

233 7 0
                                    

Намжvvн: Манай клубийн шинэ гишvvн Ким Тэхён О.О
Тэхён: Сайн байцгаана уу? *инээх*
Ингэж хэлэнгvvт заал тэр чигтээ шуугилдлаа.
Миний зvрх хvчтэй цохилсоор л яг л цээжийг нэмт цоолоод гараад ирэх мэт...

Тэмцээн албан ёсоор эхэлж багууд 2 2оороо тоглосоор л ...
Би ч угийн ийм юманд сонирхолгvй болохоор гарч агаар амьсгалхаар боллоо.
Сургуулийн гадаа гарч иртэл бас нэг хvн зогсож харагдана. Нэг их тоолгvй сандал дээр тэнгэрийг ширтэн сууна.Гэнэт хажуунаас
....: Юу хийж байгаа юм. гэх танил хоолой. Гайхан эргэж харвал Ким Тэхён. Зvрх минь дахин удирдлагаа алдана.
би: Аа-агаар амьсгалах гээд л гэж арай ядан хариуллаа.
Тэхён: Чамайг хэн гэдэг вэ?
би: Сон Юна.
Тэхён: Сон Юна танилцахад таатай байна.Хажууд чинь сууж болох уу?
би : ммхн *толгой дохих*

Тэр миний хажууд тэнгэр ширтэн сууна.
Тэхён: Яасан миний нvvрэн дээр юм наалдчихаж уу? *шоглосон инээд*
Əə бурхан минь :O би əəрийн мэдэлгvй тvvн рvv таг гəлрəəд суучихаж. Сандарсандаа бас ичсэндээ нvvрээ буруулаад суулаа. Тэхён шоглосон байртай инээгээд толгойг минь илэн "Манай багийн тоглолтыг заавал vзээрэй Сон Юна" гэж хэлээд яваад əгəв. Яагаад ч юм хамаг бие шатаж байгаа мэт халуу дvvгнэ. Гэнэт
Жинсv: Хəəe Юна! юу хийгээд байгаа юм бэ? Одоо Бангтан тоглолоо хэмээн холоос орилно.

Би ч сандран хамаг хурдаараа гvйн орлоо. Энэ удаад Бангтан бойсоос Юнги Хусог 2 сэлгээнд суусан харагдана. Гэвч миний анхаарал тоглолтонд биш харин ганц Тэхён дээр тəвлəpнə. Тэд хоорондоо ямар нэг юм шивнэлдэн инээлдэнэ. Гэнэт Тэхён над руу харахад би сандран хийл дэмий нvдээ тогтоож ядан ийш тийш бvлтэлзvvлнэ.

Тvvний бəмбəг залан гvйх vнэхээр тəгс харагдана. Тэр vнэхээр сайн тоглох аж. Урт vснээс нь хəлс дуслана. Гэнэт əəрийн ухаанаа олж аваад сая юу бодож байснаа бодон инээд хvрхийн зэрэгцээ гайхшралд орлоо. Би яг яачихваа.
Тоглолтын эхний vе завсарлалаа. Илт давуу 2 дахин их оноотойгоор Бангтан бойс хожиж явна. Охидууд ус барин тэдэн рvv гvйлдэнэ. Сайн хартал манай найзууд ч дунд нь гvйж яваа харагдана. Тэднийг хараад ичих шиг эсвэл инээд хvрэх шиг.
Тоглолт дуусч Бангтан урьдийхаараа аваргын цомыг авлаа. Энэ нь ч ойлгомжтой байсан юм.
Би ч замдаа найзуудаасаа салан гэр лvvгээ алхаж явна. Гэтэл гэнэт замын хажуугийн дэлгvvрт Бангтан бойс гэгээн дvрээрээ зогсож байв. Жонгvг намайг харангуутаа Тэхёныг ёврох ямар нэг юм хэлэх нь тод vзэгдэнэ. Би ч сандран цааш алхалаа. Тэхён намайг хараад тэдэнд нэг vг хэлчихээд гарч ирээд миний ардаас гvйн ирэв.
Тэхён: Сайн уу? *инээх*
би: Сайн сайн уу? *сандраагvй дvр vзvvлэх*
Тэхён танайх энд байдаг юм уу?
би: Т-тиймээ
Тэхён: Манайх тэр гээд нэг 3 дахвар гоёмсог цагаан байшин руу заав. Би гайхаж орхив. Учир нь тэднийх манайхтай дэндvv ойрхон байв. Яагаад əмнə нь харч байгаагvй юм бол..?
Тэхён: Би саяхан нvvж ирсэн гэхэд яагаад олж хараагvйгээ ойлголоо.
Тэхён: Энд таних хvvхэд их байхгvй тийм болохоор маргааш хамт сургууль руу алхах уу? *инээх*
Энэ инээммэглэл яг намайг ховсдох мэт би əəрийн мэдэлгvй толгой дохичихов.
Тэхён: За тохирлоо. Баяртай маргааш уулзья. *гараа даллан гэр лvvгээ гvйх*
Би юу болсныг ойлгоогvйч цаанаа нэг л баяртай байв.
би: Сон Юна чи яагаад байна аа *бодох*
Би унтаж чадалгvй орон дээрээ хə pвəəн хэвтсээр л. Маргааш яг юу болох бол...

Хувь тавилан ба миний vvрдийн хайр♡♡♡Where stories live. Discover now