Chocolade

12 2 1
                                    

Nefise12 zit te eten. In dit boek is de ramadan effe voorbij. Wat denk je dat ze eet? Chocolade.Duhh.Dan komt Citroenijsje binnen.'Hey Nefise12 heb jij......Nefise12 kijkt Citroenijsje bang aan.Dan schreeuwt ze 'NEEE DIT IS MIJN CHOCOLADE!'Dan beginnen ze te vechten om chocolade.

2 uur later....

Ze zitten nogsteeds te vechten.Tot Citroenijsje ziet dat het witte chocolade is.Dan zegt ze 'hou maar.'Dan gaat Nefise12 weer knabbelen aan haar chocolade.Na 3 minuten vraagt ze'Waarom kwam je hier eigenlijk?' 'Weet ik niet meer antwoord Citroenijsje.Dan geeft Nefise12 Citroenijsje een reep met melk chocolade en nootjes.'O ja daar kwam ik voor.

Nefise12 vraagt 'Hey zullen we een boek samen op wattpad schrijven?' 'Lijkt me een goed idee.'antwoord Citroenijsje ( alweer).Dan beginnen ze met het schrijven...........

----------------------------------

Hai! Misschien weten jullie dit al maar ik en  Nefise12 zijn nichtjes..ja.We hebben nog een nichtje en wij drie hebben samen:Een nichtjesklapper, een nichtjesdagboek, een nichtjes geheimschrift die iedereen wilt weten en we gaan ook een ijzeren kist halen en daar doen we spullen in en over 10 jaar gaan we het opgraven.En we gaan ook een nichtjesdag houden.SFS.Oke ik heb genoeg gepraat.Fijne Ramadan!

Doeiiiiiii♡♡♡♡♡♡♡♡

FUNNY! (compleet)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu