0.5

215 19 5
                                    

Çoğunluk antilerin ağızlarından düşüremedikleri cümleler,

'Red Velvet çok çirkin şunların debut öncesi hallerine bak'

Her Kpop idolü debut öncesi ve şuan bulunduğu hali ile baya bir fark gösteriyor, bu zaten apaçık ortada. Red Velvet üyeleri debut öncesi çirkin ise ne olmuş? Şuan da mı öyleler? Hayır. Bu asıl antilerin anti olmak için uydurdukları boş sebeplerden.

'Benim grubum kadar iyi değiller'

Bunu diyen antiler her hangi bir kpop  grup fandomlarında olurlar ve karşılaştırma yapmayı çok severler. Üyelerin bile arkadaş olduğu ortamda nedense fandomlar Red Velvet üzerine ateş püskürtüyor. Ne yaptı size bu Red Velvet? Ne bu yaranız?

Hiç bir grubu daha tanımadan önyargı beslemeyin, kötü sözler söylemeyin. Red Velvet bu günlere kolay mı geldi zannediyorsunuz? Kaç sene çalıştılar kaç sene emek verdiler, kaç sene yıprandılar. Ama şimdi emeklerinin karşılıklarını mutlu bir şekilde alırken siz onları bu saçma sözlerinizle mutsuz etmeyin. Haketmiyorlar.  Seulmin shipi ortaya atılır 'Seulgi sürtük', daha seslerini adam akıllı dinlemezken 'iğrenç söylüyorlar', debut öncesi fotoğraflarına takılıp 'ben bile daha güzelmişim', aldığı başarıları kendi grubunla karşılaştırıp 'benim idolüm daha iyisi, red velvet kim ya' tarzı yorum yapan çapak sürüsü antiler. Size Red Velvet'i sevin demiyoruz. Sadece biraz tanımaya çalışın ya da saygı duyun. Onların size duyduğu şekilde.

Unutmayın hiç bir insan başarı merdivenini elleri cebinde tırmanamaz, onlarda elleri kanayana dek kazıya kazıya geldiler bu günlere.
Emeğe saygı
İnsanlığa saygı duyun.

İyi günler,,

by: deussupremenamjoon

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 01, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

for red velvet's antiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin