Önbizalomhiány

90 16 7
                                    

Először is az önbizalomhiány jeleit mutatom meg nektek:

1. Nem tudod érvényesíteni az akaratodat.
2. Képtelen vagy végigvinni a terveidet.
3. Folyton másokhoz hasonlítod magad.
4. Fontos, hogy mások mit gondolnak rólad.
5. Gyűlölöd a testedet.

Ha bármelyik állítás igaz rád, akkor nagy eséllyel önbizalomhiányos vagy.

A kérdés: Hogyan győzzem le?

1. Nem tudod érvényesíteni az akaratodat.
-> Ha van valami amit szeretnél akkor csak arra gondolj, hogy igen is meg tudod csinálni. Bárki bármit mond, ne higgy neki. Csak az számít, hogy te mit akarsz. És ha nagyon akarsz valamit, az sikerülni fog! :)

2. Képtelen vagy végigvinni a terveidet.
-> Próbáld meg előre kigondolni, hogy mit fogsz csinálni. Ha már belekezdtél esetleg valamibe, azt ne hagyd abba és ne hagyd, hogy bárki is megállítson benne. Csak magabiztosan! (Még akkor is, ha rosszul fog elsülni, mert minden ember hibázik! :) )

3. Folyton másokhoz hasonlítod magad.
-> Soha ne feledd: Különleges vagy! Csak 1 van belőled és senki sem olyan mint te! Minden ember más! Próbáld meg nem másokhoz hasonlítani magad, hanem a te tulajdonságaidat megfigyelni és akkor próbálj meg változtatni az adottságaidon ha úgy nem tetszik, hogy magad nézed. (Remélem érthető :) )

4. Fontos, hogy mások mit gondolnak rólad.
-> Ha olyan emberek mondják meg a véleményüket akik kedvelnek, és nem megbántani akarnak hanem segíteni, akkor azzal nyugodtan foglalkozz.
DE!
Ha az emberek csúfolnak és kiközösítenek akkor azt le kell sz*rni. Ezekkel az emberekkel nem kell foglalkozni, azaz, szimplán ne barátkozz velük. Keress más embereket akik megbecsülnek és te is őket. A rossz megjegyzéseket pedig csak engedd el a füled mellett! :)

5. Gyűlölöd a testedet.
-> Ne tedd! Próbáld meg elfogadni magad! Ha nem megy, akkor is tudsz változtatni rajta, csak ne feledd: nem véletlen nézel ki úgy, ahogy. (Szóval itt nem arra gondolok, hogy azért mert sokat eszel vagy bármi, hanem így teremtettek téged és becsüld meg azt, ahogy kinézel mert lehet mások szeretnék, hogy úgy nézzenek ki mint te! :) )

__________________________________
Remélem tudtam segíteni! :)
És elég csak egy kis pozitivitás, hogy ne legyél önbizalomhiányos. Hajrá! :)

A pozitív élet felé ♡Where stories live. Discover now