Chapter 1

7 1 0
                                    

Elisabeth

Za měsíc se vdávám!!! Už je to půl roku, co mě Theo požádal o ruku. Jsem hrozně šťastná. Mattovi se daří skvěle. Theo tenhle rok dokončil druhý ročník a příští bude promovat. Já budu nastupovat do druháku v září. S Theem jsme dokonalá dvojka, už se nemůžu dočkat, až budeme svoji. Potom, co se nám stalo před tři čtvrtě rokem, je to malá náplast. Vím, že tuhle ránu už nikdo nespraví, ale aspoň jí to zmenší. Theo si to stále vyčítá, že za to může on. Prý, kdyby přijel dřív, tak by k tomu nedošlo, nebo kdyby nezapomněl tu tašku s tím oblečením.

Každopádně za měsíc přijde můj velký den. Nemůžu se dočkat. Obvolala jsem jen rodinu, příbuzné a nejbližší kamarády. Bude jich tam tak třicet. Sice se hrozně moc těším, ale zároveň jsem z toho strašně vystresovaná. Budu se vdávat v Mirage v Bradfordu.

Dneska je sobota, mám přesně 28 dní na to, aby byla má svatba dokonalá. Zoe mi se vším pomáhá, ale i tak mám pocit, že nic nestíhám. Zítra si jedu zkusit svatební šaty. Beru sebou i Matta, musí mít taky nějaké oblečení. Společně s Theem jsme vybrali rozkošný šedý kalhoty s kšandami a pruhovaný dupačky s motýlkem. Vypadá v nich fakt úžasně.

„Theo podržíš mi Matta, jen mu udělám mlíko."

„Jasně, dej mi ho." Zvednul se od stolu v kuchyni a šel si i s Mattem sednout na sedačku. Ohřála jsem mléko v parní lázni a zkusila jeho teplotu na ruku. Byla tak akorát.

Došla jsem s lahvičkou do obýváku a sedla si vedle Thea. Podala jsem mu lahvičku a on jí Mattovi přiložil k puse. Matt měl evidentně hlad a tak byla lahev během chvilka prázdná. Vzala jsem si ho opatrně do náručí a nechala ho odkrknout.

Sice mu už brzo bude osm měsíců, ale oproti ostatním dětem je stále pozadu.

„Za chvilku budu tady, potřebuju si jen něco zařídit."

„Počkej, vždyť už je deset."

„Já vím zlato, ale je to důležitý."

„Tak dobře, ale vrať se brzy."

„Neboj, budu tady dřív, než napočítáš do tří."

„Dobře, tak já si půjdu lehnout."

„Jasně, hned tu budu."

„Tak zatím. Miluju tě."

„Já tebe." A odešel.

Ještě jsem políbila Matta na čelíčko a zalezla do postele. Odemkla jsem mobil a omylem klikla na galerii. První fotka byla z dneška. Byla jsem na ní já, Theo a Matt. Vyfotila jsem jí ráno, když jsme vstávali. Matta jsme si vzali k sobě a po chvilce blbnutí vznikla tahle fotka. Byla moc hezká. Vypadali jsme na ní tak šťastně. Matt se smál a já s Theem jsme si dali pusu. Usmála jsem se nad tou fotkou a nastavila si jí jako tapetu.

Zamkla jsem mobil a položila ho na noční stolek. Vypnula jsem lampičku a zavřela oči. Usnula jsem.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 23, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Theodor a já 2Where stories live. Discover now