altı

160 14 1
                                    

hyungwon kaşlarını havaya kaldırdı. tek kaşını kaldırmayı asla becerememişti, her zaman bu konuda kötü olmuştu. ama jungah bu işi çok iyi yapıyor hatta havada oynatabiliyordu.

"tanrı yalancı kardeşleri asla sevmez jungah, doğruyu söyle." yine de bilmiyorum anlamında omuz silkti.

"tanrı yalancıları asla sevmez dedim jeon jungah! sen bana o kızı sevdiğini söylediğinde onu tavlamak için bir ay harcadım! tam bir ay, şimdi nerede olduğunu söyle! sen onu hak etmiyorsun bile. inan bana diğerleri taehee kadar çekici değil.

onu hak ettiğini, onunla yakıştığını mı düşünüyorsun? gözlerin gözlerime odaklansın, kulaklarını aç da, beni iyi dinle. sen pis eşcinselden başka bir şey değilken, o kızın sana bakacağını düşünmen bile saçmalık. herkesi kendin gibi mi sanıyorsun yoksa? sanma ve gerçeklere uyan, çirkinin tekisin! saçların dahi bok renginden öteye gidemiyor, gözaltların yüzün iğrenç iken daha da iğrençlik katıyor! sen busun işte!

hepsi saçmalık! daha fazla hayallere kapılma, senin gibi birine kimin aşık olacağını düşünüyorsun? fahişelerden başka tabii. kendine bir bak, görüntüne bak. çirkinsin, iğrençsin, en önemli lanet homo'lardan birisin!"

bu kadar, jungah'ın gözünden birkaç damla aktı, tam bu sırada annesi, babası ve taehee zaten içerideydi ve hyungwon'un dediklerinin her bir kelimesini duymuşlardı. jungah'ın göz yaşları ondan izinsiz bir şekilde akarken direkt odasında olan lavabosuna girip kapıyı kapatarak kilitledi, bu sözler onu fazlası ile kırmış, darmadağın etmişti. içeriden bağrışlar net bir şekilde duyuluyordu.

"senin gibi nasıl bir evlat yetiştirdim böyle? saygısız, sevgisiz, gerçek aşka inancı bile olmayan bir çocuk, benim çocuğum olamaz!"

tokat sesi...

"haydi ama, taehee gibi biri ona göre bile değildi ki!"

"aslında ben de onu seviyordum, seninle bu yüzden sevgili olmuştuk, bilirsin çıkar işleri falan."

"hepiniz pisliğin tekisiniz!"

"asıl sen bunu kendi, hatta öz kardeşine yaparak pislikliği gösterdin jeon hyungwon!"

— 6 —

evlilik içerisindeki seks hayatında
bir tek erkekler tachi (tachi: aktif\seme) olamaz.

kadınlar da tachi olabilir~ yeniliklere her zaman
açık olmamız gerekir~~

ilkbahar yağmurları ; fem!taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin