Valami iszonyatos fejfájással keltem egy még rosszabb zajra. Csak az ment a fejembe ,minden áron ki kell iktatnom. Kikászálódtam Mack mellől a kanapéról és az ébresztő órára vetettem magam. A pokolról szalasztották ezeket az álomgyilkosokat. Egyetlen mozdulattal lecsaptam a zaj forrását és visszafordultam ,hogy Macket is kirángassam a kényelemből. Ő miért nem kelt fel erre a borzadájra? Mindegy is. KÁVÉ villan be ,nem kelthetem fel kávé nélkül. Kivánszorgok a konyhába és bedobok a gépbe egy kapszulát ,alá rakok két bögrét és várok. Megbabonázva nézem ahogy kifolyik fekete csoda a csészékbe. Az illat betölti az egész helységet. Így elszállingózik a kanapéig is .Macknek kipattan a szeme felugrik a kanapéról és egyenesen a konyhába nyargal. -Kávét érzek a levegőben?
-Mindjárt kész,nyugi.
-Nem tudnék meg lenni a reggeli kávém nélkül.
-Ahogy én sem,két cukor kis tej ugye?
-Túl jól ismersz nem gondolod?
-Memória.- fodulok hátra széles vigyorral az arcomon. Leteszem elé az egyik kávét és bele egy kanalat.
-Reggeli nincs? - Széttárt karokkal nézek rá.
-Keress,vagy csinálj nagy fiú vagy nem? - visszafordulok a konyhapulthoz és megcsinálom a saját kávémat is. Fél bögre kávé, fél bögre tej ,két cukor tökéletes. Bedobok két szelet kenyeret a pirítóba amikor jól megsült megkenem vajjal és egy kis lekvárral és kész is a reggelim. Közben Mack is csinált magának egy szendvicset. Behoztam a konyhába a látatlan mappákat és reggelizés közben néztem át őket. Kinyitottam az elsőt egy hölgyemény.
Nézzük csak.
Diana Frank 20 éves ápolónként dolgozott még az egész hóbelebanc előtt. Platina szőke túl sokszor egyenesített haj és rikító zöld szemek. Nagyon nem volt szimpatikus. Nem is csak a teljesen átlagos klón kinézet miatt. Valami nem stimmelt vele ,a szemei magabiztosságot és gőgöt árasztottak. Családjáról nem tudunk semmit. Lehet hogy szökésben van? Csak 5 évre visszamenőleg vannak róla információk. Érdekes. Nincsen priusza ez jó. De hogy került akkor ide.
-Hé Mack.
-Tessék?- ismét kényelembe helyezkedett az ágyamon és ott nyamnyogta a reggelijét. Nemtudom milyen fétis nála ez az ágyamon evős dolog.
-Neked is fura ez a Diana?
-Szökött vagy szökésben van valószínűleg nincs sok a múltjáról. Lehet hogy nagy csávában van.
-Majd kiderítem legalább nem csak paranoiás vagyok.
Na következő.
Lucio Ginn 19 éves szökött hadifogoly ó atyám. Tuti van valami lelki baja trauma vagy sokk vagy valami.
Katona volt fantasztikus. Ha nincs gáz a fejében tökéletes tagja lesz a csapatnak. Hirtelen gyúlékony haragú. Ooké akkor meg kell tanítani, hogy tudja hasznosítani haragját harc közben. Szülei meghaltak, szinte meglepődtem. Testvérei nincsenek. Többet nem is kell tudnom.
Az órámra néztem a pulzusom vagy 200 ra ugrott ahogy megláttam hogy már csak egy órám van a rettegett pillanatig. Már végeztem a reggelimmel és az utolsó mappában lévő képet tanulmányoztam. Ash Keen olvastam fel nevét hangosan ,egy eléggé agyontetovált, zöld ,két oldalt felnyírt és tüskékbe zselézett (általam kakas hajnak hívott) hajú monoklis srác üres jeges tekintete köszöntött. Szerintem percekig bámultam a szemét rémisztő mégis bámulatra méltó volt. Mintha a lelkemet fürkészné. Fülében a stílushoz hűen fültágító volt. Punk,nem mintha bajom lenne velük csak túl...szabad szelleműek. Tovább. Család, ó van egy öccse, de árvaházban. Szülei leléptek egy "nyugodtabb" környezetet szerettek volna ,szép szülők ,gratulálok. Nem bízták rá az öccsét még nagykora ellenére sem mert magát is bajosan tudta fenntartani. Egy elhagyatott raktárban találták egy késsel támadt a kollégákra az egyiket súlyosan megsebesített ha jól tudom még mindig ápolják. Egy képzett tagot ágyba vágott. Nem lehet akkor kispályás vagy csak szerencséje volt.
Ohhké átnézve kb megjegyezve.
-Kész vagy Mack? Kiáltottam át a szobába.
-Még te sem vagy kész akkor én miért legyek?
-Basszus tényleg. -Az órára néztem még 45 percem van fél órával előbb azért illene ott lennem. Beviharoztam a fürdőbe egy gyors zuhany,fogmosás és minden emberi szükséglet kielégítése után magamra rángattam egy fekete szaggatott farmert egy khaki színű egyszerű pólót és egy sima fekete pulcsit. Kiromboltam egyenesen a szekrényemhez ,zokni kutató expedíciót kezdtem. Mint általában most sem találtam két egyformát mert elég rendszertelenül hordom őket úgyhogy a választásom egy fekete fehér és egy fehér fekete pöttyös fél pár zoknira esett. Felvettem mind két zoknit, egy fekete tornacipőt és indulásra kész voltam. Ujjaimat kétszer átfuttattam hajamon ezzel a fésülködést is letudtam. Mire megfordultam Mack már teljesen fel volt öltözve, indulásra készen.
-Kész vagy?-kérdezte egy almával a kezében
-Igen igen. Még kellenek a mappák meg a fegyvertartóm. Basszus hova tettem? -kétségbeesetten néztem körül amikor megláttam a fegyveremet az éjjeliszekrényen pihenni a tartójában. Odamentem és felcsatoltam a derekamra gondosan elrejtettem a pólóm és a pulcsim alatt. A Glock súlya és megnyugtatott ahogy enyhén lehúzta a derekamat. Felnyaláboltam a mappákat és majdnem magabiztosan léptem ki az ajtón. Itt az idő. Fél óra múlva találkozom az állítólagos csapatommal. A szívem a torkomban dobog. Mack kikapta a mappákat a kezemből és bíztatóan megszorította a vállamat. Nagy levegő.
-Menjünk. -néztem fel rá , mosolygott ,az arcára kiült egy bíztató mosoly ami végtelen nyugodtságot sugallt.
Kicsit lejjebb ment a pulzusom és egy kis lökést éreztem a hátamon. Mack volt az mert egy centit sem mozdultam előrébb.
-Itt vagyok.-mondta halkan.
Egy nagy lépés és elindultunk a nagy edző terem felé. Előttük szeretnék odaérni. Az épület L alakban helyezkedett el 4 emeletben. Egy régi raktárépületet újítottak fel és bővítettek ki hogy mindennek és mindenkinek legyen elég hely. Így az edző és gyakorló termek egy külön épületben kaptak részt ahova a hosszabbik vagyis az Alfa folyosóról egy hídon vezetett át az út a második emeleten. A szobák főleg a Béta folyosón és a harmadik emeleten voltak, az újoncok részlege pedig az egész Alfa folyosót kitette a második emeleten hogy minél könnyebben eljussanak a Controllba,ahogy mi nevezzük a gyakorló helyek épületét. Az irodák az első emeleten kaptak helyet a Béta folyosóról pedig egy ajtó vitt a garázsba. Ahol minden járműnek saját kijelölt parkolója van. A negyedik emelet pedig teljes területében raktárként szolgál akár bárminek ami éppen útban van.
A lépcsőház az Alfa és Béta folyosó kereszteződésében van így Mack-kel megcéloztuk a harmadik emeletről levezető lépcsőt. A Béta folyosóról kijőve rengeteg kómás kicsit zombult állapotban lévő ember próbálta elnavigálni magát a lépcsőkig. Több kevesebb sikkerrel. Mack kinyitotta az ajtót előttem ezért kivettem a amappákat a kezéből és egy szinttel lejebb sétáltunk. Sietősen végigmentem az Afa folyosón nehogy véletlenül összefussak bármelyikükkel is. Nem volt szerencsém. Zöld tincsei kissé megfakultak a kép készítése óta de így is eléggé összetévesztehetlenül Ash alakja húzott el mellettünk a férfi mosdó felé. Kicsit megtorpantam álltuk egy ideig egymás tekintetét ,szemei fáradtak de még így is megragadóak voltak.
Megint Mack noszogatott meg egy kicsit az indulásra. Az órámra néztem 5.37 még van 23 percem az bizony nem sok. Gyorsabbra vettem lépteimet és így hamar odaértünk a függőfolyosóhoz. Miközben sétáltunk át a hídon a felkelő nap fénye már fel-fel tünedezett a horizonton. A falak mind két oldalon tiszta golyóálló üvegből készültek és gyönyörű kilátás nyílt a völgyre. Kicsit elídőztem és legeltettem a szemem a látványon. Majd ismét teljes sebességen indultam tovább. Beértünk az épületben a nagyterem a földszinten van még egy kis lépcsőzés. Egy két szányas ajtó magasodott előttem. Neki feszültem ,semmi. Zárva. Frnacba.
-Mindjárt jövök elugrok a kulcsért.-mondtam ám Mack megelőzött és az orrom előtt lógatta a terem kulcsát.
-Mihez is kezdenél nélkülem. -Villantott egy hatalmas mosolyt.
-Valószínűleg futnék egy pár kört.-kacsintottam és elvettem a kulcsokat. A zárhoz illesztettem betoltam és elfordítottam. A két hatalmas szárny fájdalmasan nyikorogva tárult ki előttünk. Mögötte pedig egy hatalmas sötét terem terült el . A falaakhoz botok és ételten fegyverek voltak támasztva. A teremben egy galéria vezetett a bokszzsákokhoz. Az ajtóval szemben pedig 4 óriási szekrény állt gondolom tele eszközökkel. A padló egy része puha gumiborítással rendelkezett a többi részén csúszásgátló gyanta padló volt. Mélyen beszívtam az ismerős dohos szagot. A szekrények mellett hatalmas ablakok biztosították a megfelelő fény bejutását ám még nem volt fenn a nap ezért elfordítottam a főkapcsolót és a terem hirtelen megtelt színekkel és fénnyel. Sokkal barátságosabb külsőt kölcsönzött az egésznek.
Szimpla megszokásból a babzsák fotelek felé vettem az irányt útközben a mappákat a szekrények és az ajtó közötti pultra dobtam és bele vetettem magam az első ablak alatt lévő babzsákokba. Áhh régi szép idők. Még 20 perc találjuk ki mi lesz a mai program.
Kis ismerkedés állóképesség és képesség felmérés. Királyság.
Eszembe jutott amikor még 13 évesen én is alig találtam el ide úgyhogy biztos lesz későnk. Eszembe jutottak Sam első hozzánk intézett szavai. Minket nem csapatnak képeztek,egyéni kiképzést kapott mindenki és én is erre fogok törekedni. Sosem bántak velünk kesztyűs kézzel azthiszem nem is baj. Hiányzik Sam egyszerűbb lenne ha tudna segíteni ,de ő már nincs és még mindig fortyog bennem a bosszúvágy sosem fogom elfelejteni annak a férfinak az arcát aki lelőtte majd hidegvérrel leszúrta. Sosem fogom tudni kiverni a fejemből azt a képet ahogy Sam szeméből eltűnik az élet. Az utolsó perceiben is kűzdött mi pedig méltó módon temettük el és emlékezünk rá ,és mindenkire aki elhullott akkor. Nem csak mentorom ,hanem társam ,de legfőképpen barátom volt. A fájdalom összeszorította a szívem.
Megint kicsit elkalandoztam. Felnéztem a faliórára még 5 perc. Én pedig a mutató minden mozdulata után egyre idegesebb lettem. Lehunytam a szemem és vártam. Alig fél perc múlva halk csoszogás hallatszott az ajtófelől. Egy odavetett jóreggelt és egy hatalmas ásítás kíséretében meg is érkezett az első delikvens. Még mindig nem tudom mit kéne tennem ezért viszonoztam a fáradt jó reggeltet. Közben Mack kikészített pár kabátot és futócipőt,mintha a gondolataimban olvasna. A mappákat tanulmányozva kiderítette a helyes lábméreteket. Mit is kezdenék nélküle. A korán érkező Ash volt aki rendesen odament és kezet fogott Mack-kel. Én pedig ha lehet még mélyebbre süllyedtem a babzsákok közé de sajnos így is észre vett. Komótosan elindult felém majd egy jól irányzott mozdulattal bevetette magát mellém.
-He-helo.-mondtam kicsit remegő hangon.
-Hali Ash vagyok.-mondta barátságosan.
-Én pedig Becka.
-Szóval te leszel a tanár kis kedvence? Láttam, hogy együtt jöttök és hozod a cuccokat. -
Kicsit sőt nem kicsit megrökönyödtem. Azt hiszi én is újonc vagyok bár nem csodálom. Jó higyje is azt így könnyebb lesz beszélgetni vele. Túl sokáig hallgattam és ez neki is szembetűnt.
-Na mivan elvitte a cica a nyelved?
-Öhm nem csak kicsit elbambultam.
-Ne bambulássz mert később akár az életed is múlhat rajta.-Abban biztos lehetsz.
-Rendben köszi a figyelmeztetést. Szóóóval te tudsz valamit a vezetőről vagy a többiekről vagy bármit?
-Heh a kis stréber nem tudja a dolgok menetét? Hát úgy néz ki ő a góré. -Fejével Mack felé intett.-Pár emberrel összefutottam a folyosón meg egy Marcus nevű srác a szobatársam is azt mondta ,hogy velünk lesz.
-Miért nem együtt jöttettek?
-Én nem várok senkire.-mondta egy szemforgatással.-Még akkor öltözködött amikor elindultam. De hát a kis strébert nem lehet megelőzni.-miért pattog ezen ennyire?
-Már csak két perc,tuti elkésik. Beszélgettetek amúgy? Én még csak veled és Mack-kel találkoztam. -próbáltam kedvesen mosolyogni de gyomrom hatalmas görcsben van úgyhogy nem tudom mi látszik az arcomon.
-Jah gondolom. Nem éppen. Mack?-nézett rám kérdőn.
Csak szememmel jeleztem az említett személyt.
Ahogy Mackre néztem láttam , hogy éppen akkor lépett be az ajtón Lucio . Rövidre nyírt sötét szöke haját felzselézte fekete szemével kíváncsian pásztázta a teret. Terepmintás nadrágban és fekete pólóban volt . Még nem kapták meg az egyenruhákat. 15 soros acélbetétes bakancs van rajta félig felfűzve ,kissé félénken lépett be a terembe odaintett Macknek majd ő is felénk vette az irányt. Kicsit tálvolság tartóan a babzsák szélére ült. Halkan motyogott valami sziasztok félét de igazából ránk sem mert nézni. Ash sunyin rámnézett és gonosz félmosolyra húzta a száját. Feltápászkodott és akkorát vetődött a fotelba hogy engem szinte kilőtt Lucio pedig a hátamra bucskázott. Óriási nevetésben törtünk ki Ash-el, kicsit oldalba böktem Luciot ami segített a zavarán és eleresztett egy halk kuncogást.
-Tehát Szevassz. -nyújtotta kezét Ash.-Én Ash vagyok ő meg stréberke. -pajkosan vállon löktem.
-Lucio. -szorította meg a felkínált kezet.
-Én pedig Becka -intettem.
-Wáó díszes társaság . -hallatszott az ajtó felő a női hang. Oda sem kellett néznem tudtam hogy Diana az. Magassarkú tompa hangja hallatszódott a padlón. Ráemeltem tekintetem. Rossz ötlet volt. Testhez simuló egyszerű fekete koktél ruhát viset hozzá tartozó fekete körömcipővel amivel bizonytalanul lépkedett a puha talajon. Szőke haja kivasalva keretezte arcát amin a kelleténél kicsit több sminkel dekorált.
-Na mivan Oscar Gálára mész? Vagy mire ez a nagy puccosság?-kérdzte félig nevetve félig undorodva Ash.
-Ez az öltözet itt nem lesz túl helyénvaló .-csatlakoztan én is. Lucio pedig heves bólogatással adott igazat nekünk.
Elnéztem a díszpicsa mellett ,Mack a sarokban ült és nagyon gépelt valamit. Lehet új megbízás. Majd később megkérdezem. Mint varázsütésre felnézett majd apró jelekkel tudatta , hogy új meló van. Egy legyintéssel jeleztem neki , hogy majd megbeszéljük. Az óra elütötte a 6-ot három későnk van.Itt az új rész. Meg vagyok elégedve a hosszával. Remélem tetszik ,visszajelzéseket szívesen fogadok komment és vote-ok formájában is. ^-^ de annyi is elég ha élvezitek olvasni. Végre nyári szünet yeeyyy már nagyon vártam. Jó pihenést kívánok mindenkinek. Jó olvasást Love y'all❤
^3^
YOU ARE READING
I will find you
ActionHáborúban állunk csapatot kell toborozni. Az egyetlen dolog amit sosem akartam és mégis megkaptam egy csapat árva ,gyenge ám annál inkább ravaszabb tinédzsert. Ez jelentette a legnagyobb gondot,hogy tinik és mint minden kamasz lázadnak,hogyan lesz e...