Погледнете небето.
Ярко синьо или ярко сиво е?
Моето е ярко сиво , мрачно , мъгливо , облачно , което значи че ще завали.
Ще завали сега ,както вали в момента и в сърцето ми.
Вали и трещи и скоро няма да спре.Понякога се чудя какво е да си силен , да се бориш срещу врага ли?
Да си упорит и издръжлив ли?
Да приемаш всичко така както е?
Какво е?
Дали , понякога дори и да се бориш падаш на земята и след това неможеш да се изправиш, губиш битката и си game over.
Когато от голям ставаш трагично малък!
Може би сега и аз съм в това положение.
Сега се чудите кое е това ,,аз".
Да защото в момента дори ми е трудно да изрека името си , опетненото си име , дъщерята на мафиота.
Въпреки всичко съм длъжна да ви го кажа ,за да знаете кой разказва цялата тази история.Аз съм Джулия Бърт.
На 18 години съм и жевея в Русия.
Живея?
Или по точно вече гния.
Имам майка и сестра.
Сега ще питате ,,Ами баща"?
Въпросът , който мразя да ми задават.
Защо?
Защото той е , или по-точно беше от босовете мафиоти на Русия ,убиха го в една къща, всъщност не ми пука , нали е мъртав.
И сега се почва , започват опрекванията ,говоренето зад гърба ми , обидите ,тормоза и всичко останало.
,,Дъщерята на мафиота" моят прякор.
Помнете ме така , повечето го помнят и така ме наричат , защото нали знаете хората чуват това което им хареса да чуят.Майка ми и сестра ми , това са най-скъпите хора в живота ми.
Майка ми-Ирени Бърт най -желаната съдийка в Москва , бизнес дама , жена с класа , или по-точно беше.
Сестра ми-Лиза Бърт по-голяма от мен с 2 години.
Добра , мила ,всеотдайна.
Учи за графичен дизайн , умее да рисува великолепно.
Вече не учи нищо.
В цялата тази ситуация вие се чудите защо ,,беше" и ,,не учи"?!
Ами просто е , или поне за вас....Когато бяхме по-малки живяхме цялото семейство , но баща ни започна да се занимава с много опасни неща , ходеше в най-скъпите казина залагаше по огромни суми пари , които майка ми вадеше , защото тя имаше добра работа а той не работеше.
След известно време нещата станаха още по-лоши , той започна да пелечи много и много тройно на това което залагаше.
И нали знаете парите какво правят, рушат.
После загуби всичко.
Изпадна в дългове и заеми.
Така за 2 години стана от босовете мафиоти в Русия , не Москва.
Когато ние разбрахме мама се разведе с него и ни взе с нея.Не след дълго , след като почина хората на които е дължал дългове ни намериха и ни заплашиха , че ако майка ни не плати дълговете ще ни убият.
Боквално бяхме смъртоностно заплашени.
Тогава те й взеха работата , тя бе принудена да продаде всичките ни имоти , дрехи , бижута , коли дори и къщата ни.
После ще питате какво стана , нали???
YOU ARE READING
Ухание в мрака
Romance🌻Случвало ли ви е да строите пясъчен замък на морето и да дойде една голяма вълна , да го залее и той да се развали. Тогава вие отново да започнете да строите замъка. Същото се случи с мен и семейството ми, както имахме всичко изведнъж то се срути...