Chapter 21

380 23 0
                                    


Stay Strong Sowon Unnie .. Let Your Father Rest In Peace..

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

"Jungkook kau tau kh yg kawasan loker tu ada CCTV"  kata Jin kepada Jungkook..

"Tak tau pula betul kh" tanya Jungkook..

"Aku pun baru tau tadi pagi" kata Jin..

"Cepatlh makan nanti kita sama" jumpa sekuriti baru tengok pelakunya ok" Sambungnya lagi...

"Woi asal makan gelojoh sangat" tanya Suga apabila tengok Jungkook makan gelojoh...

"Aku..nak per..pergi tengok lah siapa yg kenakan aku tu" kata Jungkook dengan makanan yg penuh d mulutnya...

"Kalau ya pun kasi habislh dulu makanan tu budak oii" kata Namjoon pelik dengan perangai c maknae...

Yg d britau hanya tersengih"  macam kerang busuk smbil menampakkn gigi arnabnya...

"Tulah macam lari jk pondok sekuriti tu" kata Jhope memandang makanannya dan tidak memandang Jungkook..

"Yh betul tu" kata V dan Jimin serentak lalu ketawa diikuti yg lain..

Jungkook hanya memasang wajah datar kesal pada hyungnya.."Hyung mcm tak kenal Jungkook jk bh...Jungkook kn tak suka org kenakan Jungkook mcm kejadian 3 thn lalu.." kata Jungkook..Hyung" nya ketawa lebih kuat membuat Jungkook makin kesal..

"Kami tau Jungkook tapi kami juga tau yg kau tak berniat pun buat semua tu..Kau kn budak baik" kata Suga berhenti ketawa...

"Ye kmi fhm Jungkook" kata hyung"nya yg lain lalu memeluk Jungkook...

"ouh😫...Hiks..hikks...Sa..Sayang Hy..hy..hyung..hikss..hikss..Hyung semua adalh hyung yg trbaik d dunia..Hah😫" itulah yg keluar dari mulut  Jungkook kerana terharu..

"Ihh..Dahlh mcm budaklh..peminat kau nampak tu malulh"kata V lalu melempar tisu miliknya d muka Jungkook..Bts mntertawakn Jungkook..

"Ishh hyung ni jahatlh" kata Jungkook kesal lagi..

"Amboi tadi bukan main puji lagi hyung yg terbaik d dunia sekarang mengutuk pula" kata Jin brhenti ketawa..

"Jomlh hyung prgi jumpa securiti" kata Jungkook..

"Kau nak buat apa Jungkook kau nak mengurat eh..Lain juga test kau ni.."kata V geli...

"Ihh..Kau kira aku gay kh..x lh ya...Tulh lain kali jangan makan semut banyak sangat kn dah lupa..Aku kn nak tngok org yg kenakn aku tu" kata Jungkook ..

"Hehehe lupa..Jom lh" sengih V..

Mereka pun prgi pondok sekuriti untuk tngok pelakunya...

"Wui yeoja lh" kata Jimin ketika mereka tngok yeoja yg kenakn Jungkook d dlm CCTV..

"Tak jelaslh muka dia" kata Jungkook..

"Pakcik ada tak CCTV d dpn Bilik Musik" tanya Jin...

"Ada" kata Pakcik sekuriti itu...

"Cuba pakcik mainkn" kata Jin lagi..

"Yeoja yg smalh" kata Jimin...

"Eh..Pakcik cuba tngok ulang balik"

"Ok stop" kata Jungkook..

"EUNHA!!" kata mereka heran sambil brpandangan...

"Kenapa dia buat mcm ni" kata Namjoon...

BangtanFriend HighSchool StoryWhere stories live. Discover now