1. Bölüm

7 1 0
                                    

   1 yıl önce
                                                                   Emre Kurt oldukça uzun boyu, siyah saçları, kahverengi gözü, uzun yıllardır taktığı siyah çerçeveli gözlükleri ve pürüzsüz yüzü ile yakışıklı sayılırdı
  Bugün siyah tişörtü, siyah pantolonu ve siyah spor ayakkabılarıyla tamamen siyaha bürünmüştü.
   Hukuk fakültesi üçüncü sınıf öğrencisiydi. Kayseri'nin en iyi  üniversitelerinden birinde burslu olarak okuyordu.
   Otobüsten indikten sonra hızlı bir şekilde fakülteye doğru giderken bir yandan da kulaklığıyla biraz sonra gireceği, son final sınavının ders notlarını dinliyordu.
   Hızlı bir şekilde binaya girerken karşıdan gelen bir kadın telefonuyla ilgilenerek yürüyordu. Genç kadının bir anda ayağı burkuldu ve Emre'ye çarptı. Emre telaşla çarptığı kişiye baktı. Uzun boylu, esmer, siyah kısa saçları olan bir kadındı. Bordo renk boğazlı kazak, siyah pileli mini etek, siyah çorap çizmeler giymişti ve abartılı bir makyaj yapmıştı.
  Genç kadın hızla yere düşerken bir yere tutunmaya çalıştı. Emre kendine gelip can havliyle genç kadını tutmaya çalıştı.

  Maalesef  tutamadı.

  Genç kadın hızla yere, mabadının üzerine düştü. Acıyla bağırırken çanağı kırdığını düşünüyordu.

  "Çok özür dilerim hanımefendi. İyi misiniz?"

  Emre telaşla genç kadından özür dilerken genç kadın ona şaşkınlık ve ip yumağı görmüş bir kedi gibi  hayranlıkla bakıyordu -tabi Emre bu bakışların farkında değildi- Genç kadın  birkaç saniye sonra kendine geldi ve yavaşça yerinden kalkmaya çalıştı.

  "Umarım bundan sonra önüne bakarak yürürsün."

  Genç kadının hata kendinde olmasına rağmen iğneli bir şekilde cevap vermesine hiçbir şey söylemedi. Sınavın başlamasına on dakika kalmıştı.
  Emre hızla sınıfa doğru giderken genç kadın ilgiyle Emre'nin arkasından bakıyordu. Etraftaki insanlar da şaşkınlıkla genç kadına bakıyordu. Onun kavga çıkarmamasına çok şaşırmışlardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İlk AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin