Toplantı

58 4 0
                                    

V her zaman ki gibi yine Suga'yı delirtmekle meşguldü.

-V seni elime alır bir güzel döverim. S•ktir git lan.

-Aaa çok ayıp Suga'cım sana hiç yakıştıramadım doğrusu. Hem küfür acizliktir,küfür pişmanlıktır kardeşim ayıp.

-Jhope al şunu üstümden yoksa kemiklerini kırıcam.

-Tae uzak dur Suga'dan!

-Ama Jhope sen niye hep bana karşı diğerlerini savunuyorsun. Ben şakalaşıyorum arkadaşımla.

-Tae şakalaş ben sana şakalaşma demiyorum ama şakalaşırken piçlik yapma.

-Ooooo anne küfür etti. Birde anne olacak hıh ben daha iyi anne olurum lan senden.

-Tae sen anne olursun ben sana inanıyorum zaten. Hatta sen,ben babamdan doğdum de gene inanırım sen anormalsin çünkü.

Diyince Jhope, Tae ağzını fermuar şeklinde yaptı. Onlar kavga ederlerken çoktan eve gelmişlerdi. Genel olarakta hep böyle olurdu zaten. Tae biriyle uğraşırdı genelde Jhope duruma dahil olur Tae'yi sustururdu. Eve gelince herkes birden odalarına dağıldılar. Hepsi bu gün çok yorulmuştu.
********************************************
Tae Suga'yı uyandırmak için tokat atıyordu. Tam son anda tokat atacakken Suga Tae'nin elini tuttu ve Tae kaçmaya başladı. Tae Jimin'in arkasına saklandı.
-Lan oğlum Suga ağzıma edecek lan kurtar beni.

-Ben tuvalete gidiyorum sen kaçmaya devam et.

Dedi Jimin ve anında tuvalete girdi. Çünkü o da biliyordu evde yedi kişi olduklarında tuvalet sırası yüzünden altına yapabileceğini.
-Suga tamam ya valla bir daha yapmayacam. Ahh! Şerefsiz ne ısırıyon. Ahh en değerli yerlerim gitti.

-Bağırma lan! Yada bağır anasını satayım. Her şekilde dayak yiyeceksin. Bu arada sen bana az önce şerefsiz mi dedin? Bana mı öyle geldi?

-Abi yok valla demedim. Sadece şerefsizim bir daha yapmam dedim.

-Hee iyi bende öyle sanmıştım.

Her zaman ki Tae işte ve gene aynı sabahla uyanan BTS. Rap Monster gözlerini ovalayarak telefonu ile konuşuyordu.

-Tamam efendim.
Diyip telefonu kapattı ve devam etti.
-Arkadaşlar bu gün toplantı varmış. Çok acilmiş bu yüzden katılmak zorundaymışız sorumluluk bende olduğu için bir kişi bile geç kalmayacakmış. Anlaşıldı mı?

Bütün Bts üyeleri—Anlaşıldı

Dediler ve hazırlanmaya başladırlar ama hepsinin aklında şu soru vardı. Uzun zamandan beri şirkette toplantı yapılmıyordu acaba bu toplantının konusu neydi???


TATATATA İŞTE YENŞ BİR KİTAP YAZMAYA KARAR VERDİM.  UMARIM BEĞENİRSİNİZ...

Blackpink&BtsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin