In dit hoofdstuk vind je de regels over het aanvragen en het gebruiken van de covers.
Regels:
1. Wees niet te specifiek bij het aanvragen, dus geen "Ik wil een blond meisje met een hoge paardenstaart en een blauw shirt met kleine en grote bloemetjes en een donkerblauwe spijkerbroek met scheuren op de knieën" Maar bijvoorbeeld "Ik wil een blond meisje met een blauw shirt en blauwe broek" Al kan ik in dat geval alsnog niet beloven dat het me lukt om zo'n foto te vinden maar ik zal mijn best doen.
2. Ik kan geen cover maken van niets, ik heb minstens een korte beschrijving nodig van je verhaal, of van wat je op de cover wil hebben, bijvoorbeeld "Ik wil graag een meisje en een hond op de cover hebben" Of juist "Ik wil graag iets tropisch zonder personen er op"
3. Gebruik bij al je aanvragen het codewoord HartjesOorbellen. Dit codewoord veranderd op willekeurige momenten en ik zet je niet op de wachtlijst zonder het geldige codewoord dus je moet de regels lezen voor je een aanvraag doet.
4. Ik wil graag credit's voor de cover, je kan er voor kiezen om mijn username op de cover te laten zetten of in de beschrijving van je verhaal.
5. Ik zou het erg op prijs stellen als mijn werk niet voor niets is want ik stop veel liefde en moeite in deze covers, graag de covers die je aanvraagt minimaal een week gebruiken.
6. Als je niet tevreden bent met je cover, zeg het gewoon, dan probeer ik het op nieuw. Wel heb ik (in verband met een covershop die ik had op een oud account) een maximum van 3 pogingen per aanvraag ingesteld. Als het dan nog niet goed is val je voor mij in de categorie "te specifiek" en kun je het beter bij een andere covershop proberen.
7. Covers alleen gebruiken als je ze zelf aangevraagd hebt en toestemming hebt van mij.
Dan nu de benodigdheden voor een aanvraag, eerst de dingen die ik absoluut nodig heb om een goede cover voor je te kunnen maken:
1. Titel van je verhaal
2. Wil je je eigen naam, je username of helemaal geen naam op je cover? In de eerste twee gevallen graag ook de naam vermelden die je op je cover wilt hebben
3. Korte beschrijving van je verhaal
4. Wat wil je absoluut of absoluut niet op je cover hebben?
Dan nu de dingen die optioneel zijn maar die ik wel kan gebruiken om je cover beter bij jou en je verhaal te laten passen:
1. Ondertitel als die je op je cover wilt hebben
2. Wat voor kleuren wil je absoluut of absoluut niet op je cover?
3. Wat voor soort stijl wil je? (bijvoorbeeld rustig of druk, met een tropische vibe of juist een kille uitstraling, dat soort dingen)
De cover van dit boek heb ik zelf gemaakt, en als je meer voorbeelden wil zien heb ik ook de cover voor mijn verhaal Offline zelf gemaakt. Dus, vraag maar raak en deel met je vrienden ;)
Xjes Mij
YOU ARE READING
Covers by me
RandomCovershop, vraag je covers aan in het eerste hoofdstuk. Ik doe mijn best om ze binnen een week af te maken maar ik kan niets beloven. Xjes Mij