Viskas prasidėjo nuo to, kai aš eidama ramią, penktadienio popiete namo, pamačiau jį stovintį kitos gatvės pusėje.
Jo kvapas mane užkerėjo iš tolo. Jisai atrodė tiesiog stulbinančiai. Turbūt jau ilgai žiūrėjau, nes jis pastebėjęs mane, pažiūrėjo kaip į kokią psichopatę
Aš tik apsilaižiau lupas ir nusiunčiau jam oro bučinuką.
Staiga pradėjo lyti, kaip kokiam romantiniame filme. Bet viskas pasikeitė, kai pamačiau, kad ant mano meilės yra užkritęs didžiausias pianinas.
Aš garsiai surėkiau- "How the fuck did that happened?!"
Ir aš net nedvėjodama perbėgau per gatvę.
Ačiū dievuliukui nebuvo neivienos mašinos.
Greit pribėgus, verkdama pradėjau jį traukti iš po prakeikto pianino."Kodėl gi šiandien turėjo lyti pianinais? Nu kodėl būtent šiandien?!" - aš garsiai surėkiau.
Traukdama jį iš po pienino mane užkerėjo jo grožis. O tas kvapas... Kaip gi galima atsikerėti tokio snacc?
Nors aš labiau sakyčiau, kad jis ne snacc, but a whole meal. 😏
Vos ji ištraukusi, aš greitai nuemiau jo rūbus ir pradėjau čiulpti jo pikantišką padažą tiesiai jam iš burnos.
"God damn, aš dar niekada neragavau nieko skanesnio, nei šio tobulai paskrudusio pupulio padažo."
This moment was just perfect
Jis buvo toks šiltutis ir dar neseniai nuimtas nuo griliaus.
Jis atsibudo, bet neilgam, nes aš jam greit į burną supyliau visą 10-ies litrų butelį migdomųjų, kurį nešiojausi savo kišenėje. Ir žiūrėjau kaip jis nuryja kiekvieną tabletę.
Kai tik jis vėl užmigo, aš toliau ėmiausi darbo pradėdama nuo...