Hey! Çoğu kişi Harry Potter Saçmalama Kitabı'ndan geldiği için nasıl bir kitap olacağını tahmin ettiğinizi tahmin ediyorum :Dd Harry Potter hakkında komik birşeyler olacak. Tanıtım bölümü pek güzel olmadı sanırım :/ Neyse en iyisi başliym ben - -
•••••••••••••
'Dumbledore beey'
'Noluyooğ! Hayır, hayır olamaz bu! Voldiiğğ!'
'Pardon?'
Bu sefer uyandırmaya Filch gelmiş. Gözümü açtığımda Mrs. Norris yüzümü yalıyordu. İyiki daha fazla şey söylemedim diye düşündüm. Çok korkunç bir rüyaydı. VOLDİ BENİ TWITTER'DA UNFOLLOWLUYODU! İNANABİLİYOR MUSUNUZ?
SONRA EKRANDAN ÇIKIP YÜZÜMÜ YALAMAYA BAŞLIYOR! Neyseki sadece bir rüya. Şimdi kahvaltıya inmeliyim.
•••••••••••••••
Salonda yine bilgece yürüyerek Candy Crush oynarken birşeye takıldı ayağım. Draco Malfoy'un kolu. Orada ne yapıyordu bilmiyorum ama Draco çığlığı bastı.
'Napıyooon'
'Asıl senin kolun ne iş yapıyor orada yavrucuğum?' evet çok cool bir bilgeydim.
'Mühendis, teallam!'
Bütün salondan 'IYY' sesleri yükseldi. Sonra Malfoy bağırdı
' HEPİNİZİ BÜTÜN AİLEYE VE VOLDİYE SÖYLİCEM SİZİ UNFOLLOWLASINLAR İŞŞALLAAH!'
Bu sefer salondan 'Hİİİİİ' sesleri çıkmaya başladı.
Sonra 'Yine üst kısımları temizlenmemiş' dediler.
Galleon kazanmak için ürün yerleştirme ve reklam aldıklarını hatırladım. Bide ürün yerleştirme yazısı dolaşıyo salonda ama daha çok yerlerde dolaşıyo. Biri takılıp düşcek sonra bana kalcak!
Yerime oturuyordum
' Zoort' bütün salon gülmeye başladı.
Ne olduğunu sonra farkettim, Harry kaçmaya başlayınca. Hayır o değildi.Yani oydu ama değildi. Altıma öyle ses çıkaran şeyden koymuşlar.
••••••••••••••
'Heytırs gona heyt heyt heyt beybi aym cast gona şeyk şeyk şeyk ay şeyk it of ay şeyk it oof! Hey hey hey! Cast ti-'
'Hey hey hey! Noluyoz?'
Birdaha asla odamın kapısını kitlemeden müzik dinlemek gibi bir planım olmayacak çünkü Harry beni Shake It Off dinleyip o süper dansımı yaparken yakaladı.
'Hii! Asıl sana 'Noluyoz?' yavrucuğum? Lütfen gördüklerinden kimseye bahsetme.'
'Neden?'
'Çünkü ben Müdürüm.'
'Eee?' yüzünd iğrenç bir sırıtış belirmişti. Üstüne gitmeliydim.
'Çünkü bir gösteri yapacağım. Kimseye söylemezsen sende bu gösteride yer alabilirsin.'
'Ok.'
'Ok.'
••••••••••••••
Şimdi bir gösteri hazırlamalıydım. Ama nasıl? Buldum!
Saheye çıkıp dans etmeliyim, Harry de yanımda dans eder. Çok mantıklı.
'Fiiiiiillllçç'
'Ne var?'
'Efendim diyeceksin. Kaç yaşına geldin! Şimdi git sahneyi hazırla. Akşam gösteri var. Herkese söyle.'
'Ok.'
'Ok.'
••••••••••••••••
'Feykırs gona feyk feyk feyk, beybi aym cast gonna şeyk şeyk şeyk, ay şeyk it of!'
Evet dans ediyordum ve herkes benimle birlikte dans etmeye başladı.
'Hey, hey, hey! Cast tink vayıl yu biyn geting daun en aut ol ebaut dı layırs end dörti dörti çiyts of dı vörld yu kud hev biyn geting daun tu dis sick (hehe) biyt! May eks men - EVLEN BENİMLE GİNNY!'
NEYK?!
O bölümde Ginny'nin üstünde dans etmesinin sebebi bu muydu?
'Nolamaz! Yavrum onun anası var babası var hem daha yaşınız kaç! Hem Weasley onlar yavrum bütün düğün masrafını karşılayamazlar.'
'Dumby Bey Amcacığ-'
'Len!'
'Taam vurma yeağ! Zaten yarın tatil. Gider isteriz kızı Siriusla. Sende gelirsin hem. Beleş kahve var. Hem ben onu çak sefiyaağam.'
'Beleş kahveeeğ. Tamam geliyorum ama bidaha öyle konuşma.'
'Ok.'
'Ok.'
••••••••••••••
'Allaan emri peygamberin kavliylen gısçenizi şu yavrucağa istiyoz.'
'Ihm, tabiki Bay Black, Bay Dumbledore, sizin gibi modern ve zarif bireylere kızımızı emanet edebileceğimizi düşünüyoruz. Sen ne dersin Molly'ciğim?'
'Ah tabii hayatım. Aynı şeyi düşünüyorum.'
'ALLAAAH VERDİLER GIZI ANAAAM LEYLEYLEY LELELELEL'
'Ihm, pardon?'
'Çok özür dilerim Vizli amca.'
'Ha şöyle'
•••••••••••••
'AAAAAAAAAAAAAĞAĞAĞAĞAAAĞAĞAĞ!!!'
Uyandığımda hepsinin rüya olduğunu farkettim. (Hehe) Hastane kanadındaydım. Dans ederken domates atmışlar ama içinde demir varmış. Kafama gelince bayılmışım. Neyse ortada evlenme falan yok. Rahat uyuyabilirim.
Beklettiğim için üzgünüm. Bu bölüm pek olmadı sanırım :/
Yine de Muggle'sız günler dilerim.
APWBD (Adımın kısaltması -,-)