Part7

61 8 0
                                    

10 Νοεμβρίου 2015

#Ντράγκον#

"Στέφανε,θέλω να σου μιλήσω" Άκουσα την μαμά να φωνάζει.
"Τι θες?" ρωτάει ο μπαμπάς.
"Ο Άλεξ είναι νομίζω βρικόλακας"
"Έλα αλήθεια?"
"Ναι,το ήξερες έτσι?"
"Ναι"
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΠΕΣ ΤΙΠΟΤΑ?"
"ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΒΡΙΚΟΛΑΚΑΣ"

Επικρατεί σιωπή...

Μετά απο 10 λεπτά ακούσαμε τα ουρλιαχτά της μαμάς και κάτι σαν να σπάει...

"Μαμά" φώναξα φοβισμένος.

Μπήκα στο γραφείο του μπαμπά μου και είδα την μαμά απο πάνω του με ένα γυάλινο μπουκάλι μισοσπασμένο μέσα στο αίμα.

"Συγνώμη" έτριξε ύστερα απο 2 λεπτά.
"Καλά έκανες...Είχε προσπαθησει να φάει και εμένα..." Είπα δακρύζοντας μόλις είδα το δάγκωμα με το αίμα στον λαιμό της μαμάς.
"Γιε μου" έτριξε αγκαλιάζοντας με.

10 Ιουλίου 2016

"Σε ευχαριστώ που με γλύτωσες απο την φυλακή,εξάλλου και η αστυνομία τον έψαχνε για να τον σκοτώσει απο ότι έμαθα" Είπε η μαμά στον Πάρη τον δικηγόρο της.
"Παρακαλώ Νίνα,ότι χρειαστείς,ξέρεις" αναφώνησε ο Πάρης.
"Τον Άλεξ θα τον πάρω μαζί μου δεν θέλω να καταλήξει σε αναμορφωτήριο ή να τον σκοτώσουν"
"Όπως νομίζεις"

Αυτό είναι ένα μικρό κομμάτι πριν απο καιρό που έγινε ανάμεσα στην Νίνα και τον πρώην βρικόλακα άντρα της...

Να σας εξηγήσω...Ο Ντράγκον με τον Άλεξ είναι παιδιά του Στέφανου,του πρώην άντρα της Νίνας,μετά από κάποιο χρόνο η Νίνα παντέυτηκε με τον Πάρη τον δικηγόρο της και υιοθέτησαν ένα παιδί τον Ραφαέλ και μετά απο λίγο καιρό η Νίνα άλλαξε σπίτι μαζί με τον Πάρη και τα παιδιά και υιοθέτησαν άλλο ένα παιδί την Άννα...Η Άννα μετά απο κάποιο χρονικό διάστημα έμαθε τα πάντα για τον Άλεξ μια μέρα πριν η Άννα τα αποκαλύψει όλα στην αστυνομία, ο Άλεξ το αντιλαμβάνεται και της πίνει το αίμα σκοτώνωντας την.


Αυτααα
Ελπίζω να σας άρεσε αυτή η σύντομη ανακάλυψη-περίλυψη απο το παρελθόν της οικογένειας Βασιλείου💕


Comment&Αστεράκι

My vampireWhere stories live. Discover now