*Jing*
Ma trezesc si merg in camera lui Pika dar nu o vad ,o caut prin toata casa dar nu o gasesc ,o sun nu raspunde ,încep sa imi fac griji pt ea .Ii spun lui Jimin iar acesta ii suna pe băieți care ajung cat de repede pot.
-Tae aseară părea foarte suspicios ,spuse Suga.
-Apoi a zis ca pleaca la un prieten,spune Jin .
-Deci cred ca V are legătura cu Pika😱.
-A băieți .
-Taci.
-Băieți!
-Cei Kookie?!
-Este un bilet pe patul lui Pika.
-Stați sa citesc.
"Da ați ghicit eu am răpit-o pe Pika ,nu o sa ma găsiți niciodată ,iar dca sunați la poliție nu o S-o mai vedeți nicio data!"
-Băieți Pika este in pericol!
-Cred ca stiu unde sunt(Jin)
-Unde(toti)
-Urcați in mașina o sa va arat.
Dupa 30 min ajungem la fosta fabrica de vin de la capătul orașului .
Intram si acolo il vedem pe Tae peste Pika care era legată si avea scoci la gura.Atunci cand o vedem Tae ii trage un pumn si aceasta leșina .Tae încearcă sa fuga dar J-hope il prinde si il leagă .El il duce la poliție iar noi mergem cu Pika la spital acolo doctorul iese din salon dar nu cu vesti bune .Ne spune ca Pika este însărcinată cu Tae .Atunci noi ne-am gândit ca am ajuns prea târziu sa o ajutam.Dupa o săptămana Pika iese de la spital ,dar la fel si Tae de la închisoare .
-Băieți V a iesit de la închisoare ,mie frica ca Pika e in pericol.
-Nu iti fa griji ,vine RM si ma ia in brațe iar Jimin se uita la el cu o privire furioasa.
-Veți veni la noi si veți fi in siguranța .
Stiu ca cartea a fost scurta dar mai fac un capitol si e gata .ByeBye.
CITEȘTI
De ce eu?🤔
ActionEste vorba de o fata care are 18 ani care ajunge sa facă cunoștința cu un baiat care o violează si un baiat care ii vrea binele. Sper sa va placa.