Kapittel 1

194 4 1
                                    

Jeg våkna opp. Første skoledag men ikke for alle da,jeg har vært syk en stund nå. Å jeg gleder meg sykt til og se alle de andre. Men ikke læreren min. Hansen.. Idag kommer det en ny gutt da.

" på skolen"

Jeg satt på pulten min og venta på at lærern sku komme og fortelle hvem den nye eleven var. " God morgen alle, dere vet hvilken dag det er idag? Vi får en ny elev!" Hører jeg Hansen rope fra døra, sammen med seg har hun med seg en gutt. Alle jentene bak meg skrek og ropte, da så jeg endelig hvem det var. Det var Austin, Austin Mahone. "Shhhh, jenter! Så Austin, jeg tror alle jentene her vet om deg. " sa hansen, og gliste mot oss. " Forresten, ALLE i klasserommet skal behandle som om han er en vanlig elev her!" Advarte Hansen med streng stemme.

Austin satte seg ved siden av meg. Jeg var så klein, jeg sa ikke hei engang. Jeg løpte ut med engang det ringte, allerede begynte folk og erte med meg om at jeg ikke var bra nok for Austin og at jeg aldri skulle bli sammen med han. Jeg sitter med han, big deal? " screw dere!" Sa jeg imens jeg løpte. Austin så at jeg løpte vekk.

Austin's POV

Timen var over, og det kom flere jenter løpende mot meg. " Jenter, jeg vil bli behandla som en normal gutt.. " sa jeg irritert og ga de autograf, men det var en jente i klassen. Sofie, hun spurte ikke om autograf.

Jeg hørte jenter som mobba henne ved og si at hun aldri blir sammen med meg og at hun ikke er bra nok for meg... Bullshit! Hun er sikkert bra nok for meg enn de jentene.. Jeg så at hun løpte vekk, jeg gikk fort etter henne for og se om det gikk bra. "Snufs,snufs" hun gråter. " um, går det bra ? " sa jeg og så på de tårefulte øynene hennes. Hun så opp, " hva vil du? jentene i klassen hater på meg fordi jeg sitter ved siden av deg.. " sa hun og prøvde og tørke tårene vekk. Jeg så ned, faen.. De jentene skal få med meg å gjøre. " du, jeg kan snakke med dem.. De hører seff på meg " sa jeg og prøvde og trekke fram et smil. Hun så utrolig trist ut. Jeg satte meg ved henne. " unnskyld Sofie" sa jeg og gikk inn.

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg føler meg utrolig dårlig for Sofie. Når timen starta kom ikke Sofie inn, læreren spurte alle om hvor Sofie var. Ikke meg. " hvorfor spør du ikke meg? " sa jeg litt spydig, hun så på meg. " sofie henger aldri med kule gutter som deg " sa "randomjente" og ledde. Jeg så ned. "Jeg går og ser etter henne!" Ropte jeg og sprang ut døra.

Sofie POV

Faen, alt er bare så dritt nå. Kan jeg dø? Mamma er i tyrkia,og jeg bor med tante og pappa. De er ikke særlig gode med meg. Det er utrolig trist. Når det ringte gadd jeg ikke og gå inn til timen.

Jeg hørte at noen kom mot min retning, jeg snudde meg, det var Austin. Jeg gjemte meg fort bak en søyle. " Faen... Jeg ødela en jentes liv første dagen min." Hørte jeg Austin sa, han satte seg ned og så trist ut. " Hvor gjemte du deg sofie " mumlet han. Kanskje jeg må tenke om igjen om Austin, han meldte seg frivillig for å gå å lete etter meg, hvor søtt? nei sofie! tenkte jeg og ristet på hodet. Jeg flytta meg litt, men det endte med at jeg snubla rett foran Austin. "Ååh, auu" gråt jeg.

Austin reagerte fort og hjalp meg opp " går det bra med deg? "Sa han bekymret. " jaja, " svarte jeg. han hjalp meg til og sette meg ned, "du sofie, jeg er helt utrolig lei meg for at jeg ødela dagen din .. " sa han og fikk tårer i øynene. Nei uff .. " Austin det går helt fint! Jeg vil ikke ødelegge dagen din med mine problemer! " sa jeg å prøvde og få frem et lite smil. " skal vi gå tilbake til timen?"

Okei, dette var min første del... Ikke mobb! Er nybegynner. Hhahaha håper dere likte den første delen min ❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 13, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Key To My HeartWhere stories live. Discover now