Part 2.

117 5 5
                                    

U ogledalu u hodniku ugledah svoj lik. Sminka mi je bila razmazana od plakanja. Znala sam da nije bila dobra ideja nasminkati se, ali ipak sam zelela da ostanem Krisu u najlepsem secanju. Odlazim u svoju sobu i gledam slike. Dve godine, sve uspomene se nalaze na slikama, ali i u srcu. Istusirala sam se jer mi nekako posle bude lakse, kao da sam sprala sve probleme sa sebe. Zakljucila sam da se ne mogu ovako ponasati non stop i patiti. Treba da se fokusiram na skolu da bih imala sto bolji uspeh i da bih nekako zaokupirala svoje misli.  Osusila sam svoju dugu plavu kosu i obukla najlepsu haljinu. Zelela sam da izgledam lepo, kao da je visoki decko, smedjih ociju pored mene.  Nakon njegovog odlaska smo se stalno culi, naravno koliko su nam obaveze dozvoljavale, medjutim, kako je vreme prolazilo njegovi pozivi su bili sve redji.  Skoro uvek sam ja njega zvala, pokusavala da odrzim stvari istim kao i pre njegovog odlaska. Cinila sam sve da odrzim tu vezu u normali i ako sam shvatila da je on taj koji se ne trudi. Nije priznavao da se promenio, uvek je prebacivao krivicu na mene  i ako je on kriv. Shvatila sam da krije nesto, da se nesto desava. Vise nisam ni znala da li smo zajedno i ako je on govorio da je sve u redu, da se nista ne desava, ja sam znala da laze, jer ga poznajem veoma dobro. Dani su prolazili sve brze i brze, blizi se dan mog odlaska u London, kod Krisa. Odlucila da mu ne javim da dolazim. Spremicu mu iznenadjenje. Rekla sam mu da necu doci jer mi je baka bolesna, lagala sam. Zeljno sam iscekivala dan polaska i vreme je sve brze prolazilo. Dosao je i taj dan, dan mog odlaska u London. Bila sam jako srecna i izbudjena sto cu videti Krisa nakon 6 meseci. Prvi put sam u Londonu i ostavio je jak utisak na mene. Zamisljala sam nas dvoje  kako se setamo ulicama Londona, gradom nase buducnosti. Londonske zgrade su isuvise razlicite da bi ih karakterisao bilo kakav poseban stil. Napokon sam stigla do doma Royal Holloway koledza. Usla sam u dom. Hodnici su bili dugi i zapazila sam da se nalaze police sa knjigama. Bilo je sve jako lepo. Moglo se pronaci i dosta slika na zidovima. Napokon sam stigla do sobe 206. Uzbudjeno sam pokucala na vrata i sacekala da ih otvori, ali izgleda da je Kris uspeo mene da iznenadi isto koliko i ja njega, pa mozda cak i vise.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 13, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Shine StarWhere stories live. Discover now