001. Het begin

208 12 1
                                    

Er was eens een dorpje Arendelle, het was klein maar het dreef wel hele goede handel met de hele wereld.

Ook had het dorp een kasteel waar de koning en koningin woonden, ook hadden ze een dochter en een zoon, Elsa en Jack.

Elsa en Jack hadden allebij bijzondere krachten; ze konden zowat alles met ijs en sneeuw doen.

Deze krachten kunnen mooi en goed zijn, maar als je ze verkeerd gebruikt kunnen ze veel schade aanrichten.

Dit is al een keer gebeurt, Elsa en Anna waren een keer aan het spelen met de krachten van Elsa. Het ging allemaal goed, maar Anna ging te snel en toen raakte Elsa haar. Anna is hierna bij trollen gebracht en ze hebben haar voor de zekerheid gehouden.

Anna schijnt nu heel gelukkig met ene Kristoff te zijn, die ook geraakt is, maar dan door Jack.

Omdat Elsa en Jack niet met hun krachten om konden gaan, zijn ze opgesloten in hun kamer, tot hun achtiende, want dan zou Jack koning van Arendelle worden.

Elsa heeft het altijd fijn gevonden dat Jack koning werd, zo hoefde zij het niet te worden en kon ze haar leven normaal leven.

Jack was ook geen persoon die volgens de regels, maar beter dan Elsa, want die zou het niet aan kunnen om koningin te zijn.

Altijd zaten ze samen in een kamer tot op de dag van vandaag, vandaag word Jack gekroont...

The Frozen GirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu