Bölüm 1-Kaçış

55 3 7
                                    

"Güvenlik sınırları ihlal edildi.Yeraltı araştırma binasının kapanmasına son 60 saniye." 

Sessiz ve kendinden emin bir şekilde yürüyordu. Önüne çıkan herkesi öldürmeye ant içmişti. 

 İnsan gibi görünüyordu, ama onu insanlardan ayıran çok farklı özellikleri vardı.

 Görünmez vektörleriyle dakikada hatta saniyede tonlarca kişiyi öldürebilirdi. Bu onun yaratılışında vardı. 

"Silahsız personeller sığınaklara!"

 Ellerinde silahlar ve tüfeklerle onu bekleyen sürüyle insan vardı.

 Yıllardır kilit altında tutuluyordu.

 15 kişinin kafasını koparmıştı. Diğerlerin ise elleri, kolları, bacaklarını.

 "Bay Kim, ne yapacağız?! 5 dakikada 36 kişiyi öldürdü. Öleceğiz!"

 Namjoon onu duymamış gibiydi.Eline aldığı telsizle emir yağdırıyordu. 

"Acil çıkış kapısına doğru ilerliyor.Koruyucu kapakları indirin! Onu oraya kapatın!" 

Kameradan onu izleyen Namjoon, demir kapıya gelen darbeleri görebiliyordu. Bunları sadece olduğu yerde durarak yapıyordu.

 Kapak inmiş, orada mahsur kalmıştı. Ya da onlar öyle sanıyordu. Hesaba katmadıkları bir şey vardı. 

"Dış geçit açık mı!? Dalga geçiyor olmalısın! Pekala. Artık bir şey farketmez. Çabuk nişancıyı çağırın!" 

Açık kapıdan denize doğru giden bir uçurumdan geçen beden, şimdi nişancının hedefindeydi. 

"Tek vuruşta onun işini bitir." dedi Namjoon. "Ona karşı ikinci bir şansımız olmayacak."

 "50 kalibrelik bir anti-tank tüfeği bu. Vektörleri dahi bunu durduramaz." dedi adam kendinden emin bir şekilde.

 "Kafasının arkasına nişan al." "Anlaşıldı." demişti nişancı. 

Nişanı aldı ve vurmak üzereydi. 

Tam o sırada hedef, bir şeyler olduğunu sezdi. Arkasını dönmek üzereydi ki tüfek patladı. Vurulmuştu. Şakağından. Kafasındaki demir kask parçalanmıştı. Şakağından kan akıyordu. 

"Kahretsin!" dedi Namjoon. Doğru yerden vuramadın!"

 Vurulan bedenin bilinci kapanmıştı.

 Bulunduğu uçurumdan denize doğru düştü.

 Düşmenin etkisiyle su sesi kulaklarına ulaşıyordu. 

Ellerinden tam istediği şekilde olmasa da, kaçmayı başarmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 25, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Elfen Lied "JiKook"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin