Tegnap nagyon jó volt Lauval. Lelket öntött belém. Az este jött egy jó ötletem: Alex egyik haverja Gery [igen ynal szereti ha írjuk a "gerit" :))] az osztályunkba jár és régóta úgy érzem hogy tetszem neki. Megpróbálok összejönni vele és hátha meg tudom vele Lexet féltékenyíteni.
Suliban
Odamentem Gergőhöz
K:Szia Gery!-mondtam csábosan
G:Szia baby!-mosolygott idétlenül
K:Már egy ideje figyellek! És úgy érzem bejövök neked.
G:Jól figyelted! Lennél a barátnőm?-kérdezte szép nagy szemekkel.
K:Miért is ne? Egy próbát megér. Igen, leszek a barátnőd!-ugrottam a nyakába majd adtam egy puszit a szája sarkába. Gery súgott valamit a fülembe.
G:Ma este hatra érted megyek és elviszlek sétálni aztán felmegyünk hozzám mert nincs otthon egyik szülőm se és egyke vagyok. És lesz egy meglepim babygirl!-suttogta pimaszul vigyorogva.
K:Ne is álmodjon a kis perverz fantáziád semmit Gergely!
G:Mi az hogy "gergely"? Ez olyan hivatalos. Csak simán "gery". -mondta.Délután
Mikor hazaértem átöltöztem megcsináltam a szokásos sminkem a hajam kontyba fogtam, és váram. Pontban hatkor kopogtattak.
-Szia anyu!
-Szia kincsem!-köszönt el majd kimentem.
G:Hú, de csinos valaki!
K:Köszi!
KésőbbK:De mi most hová is megyünk?
G:Van egy meglepetésem számodra!
K:Szeretem a meglepetéseket!!Mielőtt volna odaértünk Gery befogta a szemem. Aztán elengedte. És mit láttam?
Egy csodaszép kitátónál voltunk a Gellért-hegyen és ott volt egy megterített asztal két főre.
K:Ez csodaszép! De mégis hogy hoztad mind ezt össze?
G:Az had maradjon az én titkom!!Miután hazakísért
Mikor a házunk elé értünk Gery felém fordult. Tudtam mit akar. És én nem tiltakoztam. Csak annyit éreztem hogy a puha ajka a számhoz ér. Miután elváltunk egymástól bementem a házba.
Nagyon jó volt ez a mai nap! Gery rendes fiú, de.én akkor is Alexba vagyok fülig szerelmes😍
Sziasztok! Itt egy új NAGYON rövid rész.
YOU ARE READING
Az "ÁLOMFIÚ"
RomanceInkább nem írok ide semmit. Olvassátok el és megtudjátok. 😘😘😘😘😘