1.

37 1 0
                                    

,,Avantis! Zase jdeš pozdě!" Uslyším hned po té co vejdu do dveří zatuchlého lokálu.
,,Omlouvám se Nicku. Nejelo MHDčko." Zahuhlám na svou obhajobu, sklopím zrak a pomalu přejdu k pultu u kterého pravidelně sedávají největší násosky z okolí.
,,Tohle je naposledy příště už budeš mít rovnou vyhazov!"Jeho hlas se rozezní přes celou místnost a zraky všch neznámých tváří se na moment stočí naším směrem.

,,Padej se převlíct a ať tě nevidim do konce šichty se nikde poflakovat jinak si mě nepřej!" Nechci ho naštvat ještě více a tak se rychle vydám do malé šatny kde se kvapem převléknu a své vlasy si spletu do copu. Nechápejte ho zle, avšak Nick má rád svůj pořádek, problémů už má i tak nad hlavu a tak mu nechci přidělávat další. Sama vím jak hrozné to je.

,,Avi? Prosímtě obsluž támhlety pány v rohu jo?" Zvolal Nick přes přeplněný lokál a rukou mávl směrem kde se nacházel stůl s nově příchozími hosty.

,,Dáte si něco?" Odpovím s profesionálním úsměvem televizní reportérky. Pečlivěji se zadívám na osoby předemnou a všimnu si jejich podobného vzhledu. Jistě to budou bratři. Nastane chvilka ticha rušená pouze hovorem ostatních návštěvníků.

,,Dáme si dvě piva a k tomu dva panáky vodky. Děkujeme" Ihned si to zapíšu do bločku který jsem dosud skrývala u pasu a ihned ho zase zandám zpět.

,,Za okamžik vám to donesu" Pouze na sebe kývneme a já rychlochůzí odběhnu k pultu u kterého stojí Nick a povídá si s jedním pánem. Nechci je rušit, podle jejich gest to vypadá že mají vcelku důležitou debatu. Proto na pult položím pouze lístek se seznamem a odcházím obsloužit další stoly s hosty.

***
Po několika hodinách neustálého běhání mezi stoly kde se neustále měnilo osazenstvo jsem již poněkolikáté prošla okolo stolu s těmi podobnými pány. Čím více objednávek si dopřávali tím více bujarejší byl jejich rozhovor. Slále více jsem zaznamenávala pohledy z jejich strany upřené na mou osobu které byly čím dál více intenzivní. A mě to bylo nepříjemné.

____
Takže... tohle by byla taková velmi kraťoulinká upoutávka na můj nový příběh.

Byla bych ráda kdyby jste mi napsali zdali by jste chtěli pokračování, co kdyžtak zlepšit a jak dlouhě by jste si představovali kapitoly?

Pokud jste se dostali až sem tak gratuluji.

Užívejte nadcházející prázdniny loučí  se s vámi lucccinkah :)

INFINITY SHADOWKde žijí příběhy. Začni objevovat