Június 17. (szombat)

1.1K 65 3
                                    

22 óra 57 perc
- De ez tök fos, hogy több, mint egy hónapig nem találkozunk. Mi lesz velem nélküled csajszi? -kerdezte Nella, az egyik legjobb barátnőm miközben kifújta a füstöt, majd eldobta a cigijét a földre és eltaposta.
- Majd videochatelünk! Sokat! -mondtam mosolyogva.
- De az nem lesz olyan. -mondta szomorúan, majd megfogta a boros üveget és meghúzta.
- Amúgy nem gáz, hogy egy játszótéren csövelünk? Nem akarunk beülni valahova? -kérdezte Ádám.
- Menjünk a Rioba! Ott úgyis buli van, aztán Adéllal már úgyse bulizunk most egy darabig. Na? -kérdezte Kristóf mosolyogva.
- Felőlem. -mondtam, majd kivettem a táskámból a doboz cigim és kivettem egy szálat. - Egy gyújtot kaphatok valakitől? -fordultam körbe a társaságunkban, mire Ádám felémdobta az említett tárgyat. -Köszi. -mondtam miután meggyujtottam a szálat.
Elindult a társaságunk a szórakozóhelyre. Lassan mindenki kezébe megjelent a cigi. Kicsit ittasan, de határtalan jókedvvel mentünk az utcán, egymást lökdösve és szivatva.
- Kérek bort! -mondtam, mire Nella hátra sem fordulva nyújtotta az üveget, amit meghúztam.
- El se hiszem, hogy mennyire vártuk a nyarat és most ez van. Két hétre lelépek táboroztatni, aztán egy hónapra Svájcba megyek pedig azt hittem majd egész nyáron együtt leszünk és lazulunk. -suttogtam halkan. Csak Ádám és Kristóf hallotta, a többiek együtt örjöngtek elől.
- Mi se. De amint visszajössz, egy maratoni házibulit csapunk nálam. Jó? -kérdezte Kristóf kedvesen, mire hozzábújtam ő meg szorosan átölelt.
Nem sokára meg is érkeztünk a szórakozóhely bejáratához, ahol kifizettük a jegyeket majd bementünk a benti részre. A parti még csak most indult be, az emberek lassan szállingóztak az üres felespoharakkal teli asztaloktól a tánctérre.
- Menjünk a ruhatárhoz! -kiabáltam, mert a zene teljesen elnyomta a hangomat.
A többiek biccentettek, majd elindultunk.
Leadtuk a dzsekiket és a táskákat. Kivettem egy kevés költőpénzt meg a telefonomat és a cigimet amit a gatyám zsebébe csúsztattam majd odaadtam a ruhatárosnőnek a hátizsákom, ő meg adott egy számot amit a telefontokomba tettem.
- Mehetüüünk! -üvöltötte Máté, majd rákulcsolta a kezét a kezemre és egy puszit nyomott a nyakamra.
Visszamentünk a tánctérre ami tömve volt. Egy pici hely se volt, olyan heringpartit csaptak, hogy csak néztünk. Mondjuk tanévzáró buli volt, szóval erre számítani lehetett. A tánctér közepéig nyomultunk, majd kialakítottuk mi is a kis csoportunkat és elkeztünk táncolni az elektronikus zenére. Nem sokáig tudtunk így sokan együtt bulizni, mivel az emberek konkrétan szétlökdöstek minket. Nella Kristóffal táncolt Abigél Ádámmal, a többiek meg össze-vissza. Bence például egy idegen szőke csajjal smárolt. Én Mátéval maradtam szinte végig. Átkarolta a csípőmet, majd egyre lentebb csúsztatta a kezét a fenekemen, miközben testünk teljesen összesimult. A szivem a torkomba ugrott, a gyomromban feltámadtak a pillangók és teljesen megbolondultak. Csak táncoltunk a tömeg közepén, majd lassan egyre közelebb hajolt, végül rátapadt ajkaimra. Szenvedélyesen csókolóztunk, miközben keze egyre fentebb vándorolt egészen a tarkómig, ahol beletúrt a hajamba. Kicsit elhúzódtam tőle, majd a kezemmel jeleztem, hogy menjünk ki cigizni. Bólintott, majd ujjait a kezemre kulcsolta és elindultunk. Kivezetett az ajtón, egyenesen a teraszra, ahol sajnos nem volt szabad szék, így a lépcsőre ültünk. Felé nyujtottam a dobozomat, amiből kivett egy szálat. Én is ugyanígy tettem, majd meggyujtotta mindkettőnkét.
- Alig van bent levegő. -mondtam miközben lehajtottam a fejem és a földet pásztáztam.
- Igen. És figyelj csak. Adél te mit gondolsz... rólunk? Ez most működni fog vagy maradjon csak kavarás? -kérdezte zavartan.
Imádom Mátét annyira tökéletes és cuki. Már vagy 2 hónapja kavargatunk, de nem jöttünk össze, igazából nem tudom miért.
- Hát szerintem ezt a dolgot júliusig offoljuk. Felesleges lenne összejönnünk hisz' én holnap megyek el két hétre, aztán igaz, hogy itthon leszek, de csak négy napig. Utána megyek Svácba onnantól meg egy hónapig nem látjuk egymást. Majd, ha visszajöttem meglátjuk mi lesz. -mondtam dobogó szívvel, mire elmosolyodott és egy halvány csókot lehelt ajkaimra.
- Tökéletes. -mondta mosolyogva.
Gyorsan elszívtuk a cigiket, majd csekkoltam a mobilom, hogy mennyi az idő. 1 óra 47 perc. Gyorsan elszaladt az idő.
- Lassan haza kéne mennem. Holnap még össze kell pakolnom. -mondtam kissé szédülten, ugyanis most éreztem meg azt a rengeteg piát amit megittam. Ismét elővettem a mobilom, majd a közös iMassage csoportunkba írtam, hogy tali a teraszon.
"Adél üzenete: tali a twraszon mrrt megyek haza"

1 óra 58 perc
- Annyira fogtok hiányozni! -mondtam szomorúan, mire mindenki egyesével odajött megölelni.
- Te is. Nagyon nagyon nagyon! -mondta Nella miközben olyan erősen szorított, hogy azt hittem megfulladok.
Máté mondta, hogy kikísér a bejárathoz, ahol kettesben el tudunk búcsúzni.
- Na gyere ide. -tartotta a kezét Máté, mire ráugrottam. Lábaimat összekulcsoltam a derekán és úgy szorítottam magamhoz. A pulcsija illata keveredett a parfümjével, az alkohollal és a cigivel. Imádom ezt az illatot. Kicsit elhúzódtam tőle, majd hevesen megcsókoltam. Először gyengéden, majd egyre szenvedélyesebben. Máté elengedte a derekamat, így egyre lentebb csúsztam, majd leraktam a lábam. Megfogta a fenekem és egy hirtelen mozdulattal az ágyékához rántotta a csípőmet.
- Ezt teszed velem, te lány. -suttogta két csók között az egyre keményedő férfiasságára utalva.
Belenevettem a csókunkba, majd kezemet összefontam a vállán, ő pedig belemarkolt a fenekembe, mire egy halk nyögés szaladt ki belőlem.
- Mennem kell. -mondtam, de egyszerűen nem bírtuk abbahagyni a csókolózást. Vagy én húztam vissza a fejét, vagy ő húzta a csípőmet vissza. Egy utolsó csókot leheltem ajkaira majd a taxihoz szaladtam. Beültem az autóba, leadtam a címet majd elindultunk. Otthon gyorsan lezuhanyoztam majd bedőltem az ágyba és egyből el is nyomott az álom.

Egy nyári kalandWhere stories live. Discover now