Anstazja po udanym stosunku z greyem (misiaczkiem) udala sie do klubu ,, pod złotą pipą,,. Była tam podniecona widokiem swiatowej gwazdy SŁAWOMIRA (FROM POLAND). chciała posluchac doobrej muzyki i potancować . Gdy usłyszała donosnie krzyki zdZIczAlego tlumu : SŁAWOMIR SLAWOMIR SLAWOMIR , bylo juz jej tak MOKRO. była zazdrosna o magdalene a szczegulnie o to kiedy śpiewa: ,,MAGDALEENA,,. ROzbisurwaniona anastazja po udanym koncercie wpadla za kulisy. rzycila sie na slawka i zaczela go rozbierać (AHH). ON NIE STWIAL oporu weszli do inwalidzkiej toalety i namietnie zaczeli sie calować. Demonica seksu rozebrała slawniaka z koszuli i zaczela sie ocierac o jego BUSZZZ na klacie. jego krecone włoski laxkotały jej nozdrza. byli juz tak podnieceni soba i miejscem gdzie znajdowali sie. Nagle ciupaga (kutas) stanoł. kobieta zaczela uwalniać go z opietych majtasow. Sławomir i anastazja wydawali z siebie dzwieki: OHH AHH UMM AMM IHHH AHHHHHHH. slawomir uwolnił silikony anastazji z cyckonosza z WIKTORIAA SICRET... BYŁ SEKS(SEX)... I PO SEKSIE (SEXIE)...
SŁawomir uwolnił barabasza ( zrobiłs siku) w anastazji przez co ona mial infekcje intymną .Zauwarzywszy to Grey postanowił udac sie na hawaje i prezczekac tam skarerznie astazjii .
TO PIERWSZY ROZDZIAL MOJEJ KSIĄŻKI , WIEM ZE ROZDZIAL WYDAJE SIE BEKOWY ALE CHCIALAM ZEBY DOTARŁ ON DO WATPADOWICZOW (2-16 LAT) ABY UCZYLI SIE JAK TO ROBIĆ I NASŁADOWALI BOHATERÓW. MIELEGO RÓHANKA...
YOU ARE READING
51 ODCIEŃ SZOŚCI
Romance50 TWARZY GREYA KOLEJNA CZEŚĆ CZYLI: 51 ODZIEŃ SZAROSCI ...