grey po powrocie z haawajii rzucił sie jak wygłodniała małpa na anastazjje zaprowadził ja do pokoju dzikich. fetyszy jej włosy związał w warkocz i przywiazał do kaloryfara . Zczoł zdzierać z niej ubrania niczym starsze panie z lidlu na promocji torebek. Anastazja czuła podniecenie i strach przed chujnogą greja w sobie(czuła sie jak dziewica ). Grej wyciagnoł z szafy wibrujace smeradło do arbuzków anstazji. Zaczoł smyradłem smyrac anastazje po jej dorodnych(sztucznych) cuckach. Pózniej przywiązał ja do sufitu śpiewając : ,, Wszyscy potpieramy sufit ,, . Wyciagnoł bat o dlugosci 5m długości, zaczoł bic batem cała anastazje za to ze została zakazona. Pytał sie jej od kogo sie zakaziłas a ona odpowiadała od wibratora z lumpa, na co grey odpowiedział wiem ze to sławomir sie w tobie zeszczał. za to cie ukarze ( HAHAHA).uderzył ja bardzo mocno w pupę brzuch i arbuzy. Po tym zdarzeniu arbuzy anastazji nie wrucą szybko do pierwotnego stanu.Zostawił ją zawieszona na suficie a sam poszedł ruchać się z magdalena ( zona slawomira ).
( wyrzej to jej arbuzy) Anastazja czuła tylko wieksze pożdanie do greya i wiekszą zazdrość do magdaleny. gdy grey wrucił po udanym stosunku z magdalena odwiazał anastazje i poszedł ja wykompac w drogim olejku z gucci. poczym kazał jej zejś mu z oczu.Anastazja poszła spac ale nie mogła zasnac wiec poszła sie nażrec swojskiej kiełbasy (FROM POLAND).Gdy grey to zobaczył wywalił ja przez balkan na dwur (AH POZWALA SOBIE NA ZBYT WIELE ) pomyślała anasazja i obolała wruciła do swojego domu.
JEZELI NIE JESTESCIE DZIEWICAMI TO OPISZCZCIE SWOJE PIERWSZE RAZY W KOMENTARZACH CZY COs CZAICIE JESTEM CIEKAWSKA
YOU ARE READING
51 ODCIEŃ SZOŚCI
Romance50 TWARZY GREYA KOLEJNA CZEŚĆ CZYLI: 51 ODZIEŃ SZAROSCI ...