Best of Me

634 41 2
                                    

Ep-2
.
.
.
.
ကြၽန္ေတာ္သိပါတယ္ ဒီေန႔ကြၽန္ေတာ့္ကေလးေလး မ်က္ႏွာမေကာင္းဘူးဆိုတာ... သူ႕ကိုေက်ာင္းေျပာင္းလိုက္လို႔ သူကြၽန္ေတာ့္ကိုစိတ္ဆိုးေနတာလဲပါမွာပါ... ဒါေပမဲ့ သူ႕ကိုကြၽန္ေတာ္တျခားသူေတြနဲ႔ရင္းရင္းႏီွးႏီွးျမင္ရတာကို ကြၽန္ေတာ္မႀကိဳက္ဘူး... အထူးသျဖင့္ သူစိမ္းေယာက်္ားေလးေတြနဲ႔ေပါ့.........
.
.
.
Jk-ေက်ာင္းေရွ႕လဲေရာက္ေနၿပီ kook ဆင္းေတာ့မယ္ေနာ္..
.
.
Arr... ကြၽန္ေတာ္လဲ အေတြးေတြမ်ားေနတာနဲ႔ ေက်ာင္းေရွ႕ေရာက္ေနတာေတာင္မသိလိုက္ဘူး...
.
.
V-ကိုေက်ာင္းထဲကိုလိုက္ပို႔ေပးမယ္ေလ...
.
.
Arr... Kook က ကေလးမွမဟုတ္ေတာ့တာ ေက်ာင္းပဲၿပီးေတာ့မဲ့ဟာကို လိုက္ပို႔စရာမလိုပါဘူး....
.
.
Kook ေလးေျပာမွပဲ ကြၽန္ေတာ့္ကိုကြၽန္ေတာ္ျပန္သတိထားမိေတာ့တယ္.. ကြၽန္ေတာ္ကkook  ကိုအရမ္းႀကီးစိုးရိမ္ေနတာပါလားဆိုတာကိုေပါ့.....
.
.
.
V-arryasor အဲ့တာဆိုလဲလိုက္မပို႔ေတာ့ပါဘူး ညေနမွcompany ကျပန္ရင္ ၀င္ေခၚမယ္ေနာ္.....
.
.
Jk-Nae
.
.
.
Nae တလံုးသာေျပာၿပီးေက်ာင္းထဲကိုေျပး၀င္သြားတာ
ကြၽန္ေတာ့္ကိုေတာင္လွည့္မၾကည့္ဘူး.... ဒီကက်န္ခဲ့တဲ့သူကေတာ့ သူေက်ာင္းခန္းထဲ၀င္သြားတဲ့အထိလိုက္ၾကည့္ရတာ အေမာ.... ေျပာမဲ့သာေျပာတာ kook နဲ႔ ကြၽန္ေတာ္က အသက္သိပ္မကြာပါဘူး ကြၽန္ေတာ္ကသူ႕ထက္2ႏွစ္ပဲႀကီးတာေလ... ေနာက္ႏွစ္ဆိုသူကအသက္20ျပည့္ေတာ့မွာ....  Kook အသက္တႏွစ္ႀကီးလာတိုင္း ကြၽန္ေတာ္အၿမဲတမ္းေၾကာက္မိတယ္... သူကြၽန္ေတာ့္ကိုထားခဲ့မွာကိုအေၾကာက္ဆံုးပဲ.........
.
.
.
.
Jk pov-arr ကြၽန္မဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ ဒီေက်ာင္းကိုအခုမွေရာက္ဖူးတာဆိုေတာ့ ဒီေက်ာင္းရဲ႕အေၾကာင္းလဲဘာမွမသိဘူး... အထူးသျဖင့္ ကြၽန္မစာသင္ရမဲ့အခန္းထဲကို၀င္ဖို႔ေၾကာက္ေနမိတယ္ ကြၽန္မကေက်ာင္းသူသစ္ဆိုေတာ့ တျခားသူေတြကကြၽန္မကို အႏိုင္က်င့္မွာအရမ္းေၾကာက္တယ္......
.
.
.
ဒါေပမဲ့ကြၽန္မအားတင္းၿပီး စာသင္ခန္းထဲကို ယံုၾကည္မႈရိွ
စြာနဲ႔၀င္ခဲ့တယ္..... တခန္းလံုးကသူေတြကကြၽန္မကို၀ိုင္းၾကည့္ေနၾကတယ္
ကြၽန္မေလ ေၾကာက္ေၾကာက္နဲ႔ ေနာက္ဆံုးတန္းမွာလြတ္ေနတဲ့ ခံုတခံုမွာသြားထိုင္လိုက္တယ္.....
.
.
.
.
Girl-omo သူေတာ့ကံဆိုးတာပဲ Pj ေဘးမွာမွသြားထိုင္ရတယ္လို႔.....

Best Of MeWhere stories live. Discover now