İlk önce saçlarının kesmeye başladı ve kendi saçı gibi yaptı. Sonra onu ordab kaldırdı ve aynanın karşısına getirdi. Kendini gözünce biraz ürktü ama sonra güldü ona el salladı ve onun yaptığının aynısını yaptığını fark edince sinirlendi ve elini yumruk yaptı geri çekti ve tam yumruk atacakken Jimin atladı
"Hey hey Taehyung dur o sensin senin yansıman dur yapma"
Anlamsızca Taehyung ona baktı. Jimin ise Taehyung'un eline tuttu ve elini indirdi. Ardından onu aldı ve sildiği bezin üstüne oturtturdu belindeki poları ve üstündeki montu üzerinden çıkarttı her ne kadar Taehyung çıkartmak istemese de. Jimin eline ağdayı aldı ve ağdayı soğutarak Taehyung'un ayağına sürdü. Üstüne de ağda bezini yapıştırdı. Elini iyice gezdirdi ve bir anda çekti çekmesiyle Taehyung çığlık attı
"Aaaa"
Sinirli bir şekilde Jimin'e baktı
"Ahh özür dilerim Taehyung ama temiz olmak zorundasın azcık dayan olur mu?"
Dedi ve tekrar aynısını yaptı ve Taehyjng tekrar çığlık attı. Her seferinde Jimin Taehyung'dan özür diledi ama neyseki Taehyung ona kızmıyirdu çünkü canını yakmak istemediğini biliyordu ve Jimin'e güveniyordu. Sıra özel bölgesine gelmişti. Taehyung'u yere doğru yatırdı ve ayaklarını iki yana ayırdı ve ağdayı sürdü bezide üstüne yapıştırdı çektiğinde Taehyung ayağında bağırdığının iki katı bağırdı ve ellerini sıktı gözleri dolmuştu nerdeyse ağlayacaktı. Taehyung gözlerini kapattı ve gözlerini sıktı. Jimin her yapıştırıp çektiğinde Taehyung daha fazla bağırıyor ve ağlaması dahada siddetleniyordu ama neyseki Jimin'e kızmıyirdu veya zarar vermiyordu aslında yapmazdıda çünkü Jimin'i seviyor ve ona dokunmak istemiyordu. Taehyung'un her tarafı bitmişti ve cildi yapış yapıştı vicududa acıyordu. Jimin onu küvete soktu ve suyu doldurdu. Suya köpük döktü ve suyu iyice köpürttü. Taehyung köpükleri eline alıp üflüyordu etrafa saçılan köpüklerle gülüşme seslerini Jungkook duymuştu ve üzülmüştü çünkü Jimin'i her şeyden çok seviyordu ve Taehyung'la ilgilenmesini pek fazla istemiyordu ama Jimin'in bu gün ona bağırışı ve kızışı ona çok dokunmuştu çünkü orda Taehyung'u istemişti ya onu severse ve Jungkook'u bırakırsa ne olacaktı? Jungkook'un kimsesi yoktu çünkü o bir EŞCİNSELDİ!! Jimin'de aynıydı zaten onun sayesinde işittiği bütün lafların üzerinden kalkıyordu. Dünya çok saçmaydı neden eşcinsellere, travestilere, toplara vb. Şeylere zulüm vardı? Herkes beraber yaşayabilirdi? Ama çoğu insan onları dışlamayı seçiyordu. Jungkook'un aklı Jimin'deydi ne ara düşündükleri buraya gelmişti? Anlaşılan çok yorulmuştu saat 8'e geliyordu. Bu günde bitiyordu. Saolondakj koltuğa uzandı ve televizyonu açtı. Bir saat sonrada Jimin ve Taehyung banyodan çıktı. Jimin Taehyung'a kendi pijamalarından verdi ve giydirdi. Taehyung'u Jimin yatacağı odaya getirdi ve yatırdı. Taehyung ilk defa rahat ve yumuşak bir yerde yatıyordu çabucak uykuya dalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leon Boy // Vminkook +18
Подростковая литератураTaehyung artık bizim gibi Jungkook konuşmayı, yazı yazmayı, temizliği ve her şeyi biliyor neden onu evde istemiyorsun?