her şeyi süpürebilirsin;sonbaharı süpüremezsin.

144 18 178
                                    

ep.2;her şeyi süpürebilirsin;sonbaharı süpüremezsin.
√Özdemir Asaf√

Min Jungkook ve Min Yoongi,yine güzel bir akşam yemeğinden sonra,kızları Min JungYoon'un odasında oturmuş hikâyelerini okumaya hazırlanıyorlardı..

'Tavşancık,ben bu akşam Yoongi babamın kucağında oturacağım,kıskanma..'

'Al,kullan malını tepe tepe,bana ne.'

'Jungkook'cuğum,kurallar vardı değil mi tatlım,hani çocuğumuzun yanında uygulanan.!'

'Hiç uzatmıyorum sevgilim,dün akşamdan anlatmaya devam ediyorum,küçük cadı seni..'

                       ¶

'Bayım,adınızı öğrenebilir miyim? Hani tanışmadık falan..'

'Fotoğrafımı çekiyorsunuz,kahve içmeyi teklif ediyorsunuz,bana 'gülüm' gibi saçma bir biçimde hitap ediyorsunuz. Bir de taciz ettiğiniz kişinin adını mı merak ediyorsunuz? Beyefendi,siz haddinizi aşıyorsunuz..'

'Taciz mi?.. Cidden bir tacizci gibi mi görünüyorum? Bu cidden ağırdı. Benim bunları yapmam suç,fakat sizin hiç tanımadığınız bir insanı 'tacizci' olarak adlandırmanız doğru,öyle mi?..'

'Tavşancık,taciz ne demek?'

'Rahatsızlık veren demek prenses'

'Sen,Yoongi babamı niye rahatsız ettin ki?'

'Seviyoruz işte n'aparsın.. Gönül bu ota da konuyor,buna daa..'

'Min, devam et. Saçmalama hadii.'

'Beyefendi,normalde ben de böyle bir şey diyecek karakterde bir insan değilim fakat siz gerçekten sabrımın son demlerindesiniz.'

'Tamam,siliyorum fotoğrafınızı.. Bundan sonra emin olun,görüşmeyiz. Siz de tanımadığınız insanlara tacizci sıfatını yakıştırmayın,sonuçta ne travmalar yaşadığını bilemezsiniz.. İyi günler dilerim.'

'Dur bekle.. Tanrım,gel buraya bir dinle..'

'Tamam,dinliyorum..'

'Ben gerçekten öyle demek istememiştim,bak.. İstersen bunları unutalım,sen fotoğrafımı sil ve arkadaş olalım? Sen de bana hikâyeni anlatırsın olur mu?'

'Fotoğrafı silmezsem olur tabiiki de.'

'Baba,neden fotoğrafa bu kadar takıntılıydın?'

'Çünkü sevgili JungYoon,kimse tanımadığı bir kişinin fotoğrafını çekmesini istemez ama 'Tavşancık' bana aşıktı ve ben bunu fark etmiştim. E yani bende yakışıklıydım o zaman,bana aşık olmayacak da Jimin'e mi aşık olacaktı?'

leaves × yoonkook × ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin