Karma?

25 3 10
                                    

Kristo p.o.v.

Prabudau vėliau už Dave. Atsisėdęs nusižiovavau ir patryniau skaudančią galvą.

- Gal žinai, kur Kurtas? Čia iš jo liko tik batai,-susikrimtęs po kambarį lakstė jis.

Kurtas išėjo? Bet kur?

- Kur vakar buvot?-paklausiau.

- Parkely prie pat čia, už automobilių aikštelės.

Greitai apsirengiau ir išbėgau palikęs susijaudinusį Dave viduj.

Aš puikiai žinojau priežastį, dėl kurios Kurtas išėjo, kai bijo, jis slepiasi.

O nevykusios meilės, pasikartosiančios ketvirtą kartą, bijoti tikrai verta.

Įžengiau į parką ir tik po dešimties minučių radau draugą miegantį ant suoliuko. Pribėgęs trenkiau per žandą ir jis susiraukęs atsimerkė, tada staigiai atsisėdo. Stiprus marihuanos  kvapas kuteno nosį.

- Kristai, palik mane vieną,-užkimęs paprašė. Gerokai užtinusios akys ir paraudusi nosis jį darė panašiu į alkoholiką.

- Tik ne tokį. Pasakok,-liepiau.

Vietoj to Kurtas persisvėrė per suoliuką ir kelis kartus sužiaukčiojęs apsivėmė.

- Per daug žolės, ką?

Jis linktelėjo.

Kurto p.o.v.

Man buvo bloga, bet prisiverčiau papasakoti:

- Na, vakar tiesiog plepėjom, papasakojau apie būgnininkus... Šiandien vakare detalės susidėliojo kaip niekad aiškiai - aš jį įsimylėjau, Kristai, aš tai supratau. Bijau grįžti, be proto bijau, nežinau, ką sakyti, nežinau, ką daryti.

Pradėjau verkti ir vėl, Kristas be žodžių paėmė mane kaip nuotaką ir parnešė namo.

Vos įnešus išgirdau Dave balsą Jėzau, Kristas paguldė mane ant savo lovos ir dar kartą vožė. Skausmas perliejo mane.

- Kristai, liaukis,-paprašiau užsimerkęs ir be balso.

Apie tą įvykį nei Kristas, nei Dave daugiau neužsiminė per visą savaitę ir net per trumpą turą per Angliją. Aš visą tą laiką rezgiau planus, kaip pasakyti tai, net per "Pixies" koncertą Londone ir po susitikimo su Goesu.

Grįžtant iš turo lėktuve nugirdau Kristo ir Dave pokalbį. Dave buvo susitaręs, kad gyvens su Kristu ir Shelli, pas juos buvo nusigabenęs daiktus, kai nuvykom į Olimpiją. Iškilo finansinių sunkumų (Kristas nori, kad gyvenčiau su Dave), dėl to Dave tenka iškraustyti. Aš apsimečiau, kad miegu.

- Gal nori apsistoti pas Kurtą? Jis gyvena vienas...-pradėjo Kristas.

- Ir tu man visą šitą supistą laiką nesakei, kad jis gyvena vienas?!-sušuko Dave ir aš apsimečiau, kad prabudau, tada pasukau galvą į kitą pusę.-Aš pas jį būčiau apsistojęs akimirksniu! Kodėl nepasiūlei nei tu, nei jis?

- Na, yra viena problemėlė - Kurtas netvarkingas, gyvena žiūrėdamas į vieną tašką ir tylėdamas, na bent jau taip buvo iki šiol ir taip vis dar būna, kai jis vienas.

- Viskas bus gerai. Ar jis sutiks?-girdėjau susijaudinimą Dave balse.

- Šiaip jis nesutiktų, verkti vienas jis mėgsta, nuogas slampinėti po namus visą parą irgi,-ačiū, Kristai.-Bet tu esi tas, kurį jis priimtų net jei pats sirgtų ketvirtos stadijos vėžiu. Jis dėl manęs mąstytų kiaurą parą, tada nusigertų ir neprisimintų, ką mąstė. Dėl tavęs jis sutiktų, net neabejoju.

आप प्रकाशित भागों के अंत तक पहुँच चुके हैं।

⏰ पिछला अद्यतन: Sep 11, 2018 ⏰

नए भागों की सूचना पाने के लिए इस कहानी को अपनी लाइब्रेरी में जोड़ें!

Aneurysm (Kurt x Dave)जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें