Distrus

100 14 4
                                    

Duminica , dupa micul dejun , m-am dus sa ma intalnesc cu Fred, dar cee ace am aflat m-a socat . O fata de la Viperini incerca sa stea cu Fred , dar acesta a refuzat-o cat se poate de politicos . Eliza era langa mine , uitandu-se in stanga si in dreapta . Cedric vorbise cu ea de cateva ori , dar fata era prea timida ca sa-si exteriorizeze sentimentele pentru el. Am intrat in biblioteca si am asteptat . Imediat , a aparut Fred insotit de George .

-          Ce voia aia , am intrebat eu destul de irascibila .

-          Eh… voia sa se age pe fr , a spus acesta razand.

Ne-am sarutat , iar apoi am vazut in ptatele lui fred doi ochi patrunzatori . Am cascat ochii mari si m-am dezlipit de Fred. Era Sabine . Fata vine destul de intepata la noi .

-          Uau , ce cuplu dragut .

Privirea ei trada supararea pe care o avea in suflet . Nu am putut sa-I zic. Nu am putut.

-          Sabine , stai , nu te gandi la altceva .

-          De-asta s-a despartit Fred de mine . Ca sa fie cu mica domnisoara Balck . Ce frumos…. Nu ma asteptam . Cine mai stie ? Dahila ? Sam ? Era greu sa-mi spui ?

-          Sabine , erai prea ranita ca sa-ti spun asa ceva , am spus eu pe un ton bland

Fata mea se inrosise , iar nervii mei incepeau sa se exteriorizeze.

-          Da , ce sa zic , parca ti-a pasat vre-o data de mine . Hai sa fim serioase. Nu ai vrut sa-mi spui pentru ca stiai ca pot sa-l fur pe Fred din bratele mele , lichea mica ! a spus Sabine nervoasa , rosie la fata .

-          Da ? Foarte bine ! Crezi ce vrei ! Nu sunt obligata sa iti dau ie raport cu ce fac! E viata mea ! Ai venit de un an la Hogwarts sit e crezi mare si tare , si esti o copila care nu poate sa lege doua cuvinte fara sa-si exteriorizeze prostia aia mare pe care o ai in cap  ! am spus eu dintr-o suflare.

-          Ok… ok… eu cred ca nu ai inteles…. FRED NU S-A DESPARTIT DE MINE DE TOT !

M-am uitat la Sabine si apoi la Fred . Nu imi venea sa cred. Acsta e ridica si ma cuprinde in brate. M-am uitat la el .

-          E..este adevarat ?

-          Nu , normal .

Eliza venise si ea anga mine impreuna cu Dahila . Dahila vine langa mine si ma trage din imbratisarea lui Fred.

-          Nu s-a ntamplat nimic intre ei doi . Sabine sufera foarte mult .

Am suspinat si am iesit din biblioteca

Kate Agnes #5 - Turnirul si PocalulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum