jajaja bă scriu asta la 4 min după publicarea cărții și mă comport de parcă aș avea deja o comunitate.
in fine, m-am gândit acum ceva timp și tocmai mi-a venit gândul acela înapoi și am zis să îl împărtășesc cu cei 0 cititori ai acestei mirobolante cărți.
care-i faza coaie cu femeia fatală? sau femeia perfectă? femeia perfecta nu se definește prin aspectul corpului și nici prin capacitatea absolut necesară în viață de a lega 2 cuvinte îndeajuns de relevant încât să pui în cur orice fraier care e gata să te bage în pat, împins de la spate de hormonii lui disperați sau de prietenii lui, tot disperați. oricum, femeia perfectă nici nu există și nici nu va apuca să existe. de ce? pentru că, dacă undeva, cândva își va face apariția, va fi mancata de vie de către celelalte femei imperfecte, printre care și eu care gândesc în urmatorul fel: "dacă există femeia perfectă, atunci se vor adapta standardele cerute de către bărbații buni încât sa fie la fel de sus ca și ale acelei femei, deoarece toată lumea își dorește să aibă o așa zisă perfectă la el acasă. și daca standardele cerute de către ei cresc atât de mult încât să nu le putem atinge, pe noi cine ne mai fute?"
de aceea, femeia perfectă nu există. și dacă ar exista, repet, ar fi mancată de vie pe motiv că iese din tiparul specific. știu că dă puțin spre comunism dar asta e ideea, nu?
cam atât pe capitolul ăsta.
cheers!
CITEȘTI
palamakia 2018
Humorceva spontan și la mișto, exact ca și gândurile mele. nu mă aștept să citească cineva asta probabil doar eu deci hai să îl facem un jurnal public all rights reserved to jul (adică eu)