Mereu am fost intrebata daca am iubit.Da,asa se poate spune.Acum o sa cititi cea mai ,,draguta,, poveste de iubre.Mi-am dorit sa spun asta aici deoarece nimeni nu m-ar critica,din cate stiu eu aici pe Wattpad toti avem dreptul sa postam orice,de la fanfiction pana la SF.
Totul a inceput din vacanta de paste,eu am neglijat studiile venind la prietenii mei din Romania ce nu ma mai vazusera de 2 ani.Eram afara cu Maria,Robert,Carina si Darius cand am observat ca un baiat inalt,cu ochii albastii,ce purta ochelari si avea parul de un saten super deschis,aproape blond.A,da,avea pistrui si eu sunt topita dupa pistrui.
Am stat in jur de doua ore in Herastrau timp in care eu credeam ca se uita mereu la mine,la un moment dat Carina m-a chemat cu pretextul facerii unei poze pentru a ma inteba ,,Tu il placi pe David?,, moment in care eu am ramas masca.Nu stiam ce sa raspund,adevarul era ca ma simteam atrasa de el.
Venii timpul sa merg acasa pentru vesnica cina in familie,la iesire din parc David m-a intrebat unde stau,i-am spus,nu mi s-a parut ca ar fi ceva in neregula.Raspunsul lui a fost ,,Mergem impreuna?Eu stau la o statie distanta de unde stai tu.,,
Ce credeti?Ca eram proasta sa zic ,,nu,,?Am acceptat pentru a nu mai venii Darius cu mine.Ma place,nu inteleg de ce,adevarul e ca suntem apropiati dar nu cred ca vreodata am spus sau facut ceva ce sa ii dea sperante.
Cat eram in mijlocul de transport a inceput o ploaie ingrozitore,cerul era negru si ocazional era luminat de catre un fulger.Nu aveam umbrela,David,s-a dat jos din autobuz si a zis ca ma duce acasa ,am refuzat dar nu s-a lasat pana nu am zis da.
Avea o geaca neagra,tip pilot,idk cum sa spun pe care mi-a dat-o sa o pun in cap,el ramanand in tricou.Ajungem in fata blocului ,i-am multumit inapoinadu-i geaca si am sunat la interfon.Bunicii nu erau acasa asa ca am asteptat sa se intoarca de la magazin timp in care am stat impreuna,ma privea si ma studia de sus el avand 1,85 iar eu 1,64.
Fara sa imi dau seama s-a apropiat super mult de mine moment in care ne-am sarutat,norocul meu a fost ca la 2 minute au venit bunicii care ,,m-au salvat,, din acea atmosfera.Bunica,fiind mai glumeata i-a zis bunicului ,,Uite Ioane,micuta noastra are iubit.,, asa ca mi-am luat la revedere de la David.
,,Irina!Cum lasi baiatul sa plece asa ud?Treci in casa tinere sa te usuci si dupa pleci!,, a spus bunica.
,,Nu este nevoie,plec acasa.La revedere!,,spune el putin surprins.
,,Nu,nu,si iar nu!In casa in momenul asta!,,
A fost nevoit sa vina,ce era sa faca?Intram in apartament si ne ducem in camera mea dandu-i un tricou de-al tatei.
Hotarata dar putin speriata ii spun:
-Ce s-a intamplat azi sper sa uiti...
-Cam greu,eu am simtit ce am facut.
KBOOOOOOOM
Te asteptai la asta Irina?
CITEȘTI
It's me Irina
Teen FictionDaca te intereseaza viata unei tipe de 16 ani aici e cartea potrivita pentru tine.