Jungkook spokojnie spacerował po parku. W uszach miał słuchawki, w których leciały spokojne melodie. Był to ciepły lecz deszczowy wiosenny dzień. Chłopak wracał do domu spokojnym krokiem. Po drodze mijał różnych ludzi. Był typem osoby która nie lubiła towarzystwa dużej ilości ludzi wokół siebie. Podczas drogi Jungkook czuł się bardzo nieswojo z powodu ogromu osób wokół niego. Mimo deszczu ilosc ludzi na dworze była dość duża. W słuchawkach chłopaka w pewnym momencie zaczęła rozbrzmiewać jego ulubiona piosenka z dzieciństwa. Wczuł się w tą melodię tak bardzo, że idąc potknął się o dość duży kamień. W tym samym czasie podbiegł do niego przystojny, dobrze zbudowany ciemnowłosy chłopak, o czarnych oczach. Jungkook odwrócił głowę i spojrzał w hipnotyzujące oczy chłopaka. Wyglądał na starszego od niego. Jungkook zawstydził się i natychmiastowo odwrócił wzrok.
Ciemnowłosy chłopak w tym momencie powiedział do niego:
- Hej! Nic ci nie jest? Nieźle się wywaliłeś przez ten kamień, myślałem że złamałeś nogę, chciałem ci pomóc.
- Nic mi nie jest - odpowiedział szybko Jungkook - tylko się potknąłem spokojnie poradzę sobie...
- tak pozatym jestem Taehyung! Kim Taehyung! - przerwał mu ciemnowłosy
- Jestem Jungkook miło mi cię poznać! - odpowiedział ze zdenerwowaniem w głosie.
- Szedłem właśnie na obiad do takiej jednej tajskiej restauracji. - powiedział Taehyung - jeśli juz sie poznaliśmy to może zechciałbyś pójść ze mną? - zaproponował
- Jasne! - odpowiedział jungkook bez zastanowienia. - akurat zgłodniałem haha
- a więc chodźmy! - Wykrzyknął z zapałem Taehyung.
Jungkook podczas drogi do restauracji zastanawiał się czemu właściwie chłopak mu pomógł. Dlaczego chciał się z nim zapoznać. Czemu akurat on? Tak przystojny chłopak. Myśli Jungkooka o chłopaku były bardzo pozytywne. Zrobił na nim wielkie wrażenie. Był poprostu cholernie gorący!!! Jungkook wiedział że chłopak mu się podoba i miał nadzieje ze Taehyung odwzajemni jego uczucia... o ile kiedykolwiek się o nich dowie...———————————-
A więc odrazu mówie że moja wyobraźnia nie jest zbyt dobra do wymyslania fanfików ale sie staram xD mam nadzieję że wam się spodoba! To dopiero poczatek wiec narazie drętwo ale potem się rozkręci!!
CZYTASZ
Spring Day // Vkook
FanfictionJednego ciepłego, wiosennego dnia życie Jungkooka zmieniło się całkowicie. Chcesz poznać tę historię? Zapraszam do czytania! --------☁️☁️☁️☁️--------- Mocne sceny również będą więc czytasz na własną odpowiedzialność xD!!