Bar

52 3 2
                                    

Şarkıyı isterseniz açın hikaye ye göre değilde sevdiğim şarkı olduğu için ponçiklerim!❤️

Bana dokunma diye bağırdı, önümdeki mahçup ucube.Onun her hücresine izlerimi bırakıyordum alnına  Asya diye altına çizgi attım,kulakları pek güzeldi kulağını kestim. Pantolonumdaki Kemer'e baktım Gucciydi o kadar değersiz birine bu kadar değerli bir eşyayı dokundurmak kalbimi acıtıyordu kemer'e üzülüyordum çünkü benim bile elleyemediğim vücuda o dokunuyordu.Benim ona dokunmam elerim için cehennem gibi birşey olmalıydı değil mi? neyse onu çöp konteynerine bırakıp ordan  eve geçtim evimden  yarın akşam taşınıyordum bu eve taşınalı 11 gün olmuştu ben olsam evimi bırakmazdım ama okuldan atılmıştım 11 günde... 17'inci atılışıma merhaba demeliydim yarın için eşyalarımı topladım fazla  eşyam yoktu alışverişi sevmiyordum.
Hava  kararmıştı ama son kez bir bara gitsem sorun olmazdı sonuçta burda son günümdü üstüme👆🏻 (üstte)
İkisi ile bara yolculuğum başlamıştı, fazla seksi açık değil de şık raha ve doğal seviyordum arabaya binip tabikide bara yol aldım arabadan inip bara geldiğimde vişne suyu aldım fakat kırmızı hangi içki varsa öyle duruyordu 🍷 sanırım şarap gibi duruyordu
Çoğu erkek bana bakıyordu ama bu hiç umrumda değildi. Şaekı çalmaya başlamıştı bende yavaşça doğruldum dans etmeye başladım belimdeki kolaya irkildim hemen arkama dönüp çoçuğun burnuna yumruk atmam ile çoçuğun burun kırılma sesini duymuştum acımış olmalıydı ahh üzüldüm ama banane hızlıca müzik kesildi dışarıdaki korumalar beni kolumdan tutup kapıdan dışarı attı ama benim adım asyaysa bu barı kafalarını kırmayı bilirdim ama son günüm diye ses çıkarmadım sonuçta sadistim ve param ile yakar delik deşik edebilirdim neyse arabama bindim ve evime gittim bir kerede sorunsuz bir gün geçse nolurdu direk eve gidip kendime Waffle yapmaya koyuldum saat 1.30 iken neyse evdeki çikolata sosları masaya koydum.
Waffle yaptıktan sonra hızlıca yiyip etrafı topladım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım...

ARKADAŞLAR GÜZEL Mİ ?BİLMİYORUM AMA ELİMDEN GELDİĞİNCE YAZIYORUM İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ PONÇOKÇİKOTALIM DEVAMI GELSİN DİYENLER YB YAZABİLİR SİZİ ÖPTÜM KIZ TAŞINICAK OKULDA OLAYLAR OLAYLAR... DEVAMI İÇİN YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SADİST KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin