Za sve je on kriv

1.1K 38 2
                                    

Bi-biip bi-biip
Probudila sam se na zvuk alarma.6:30,sto je ovo,san ili java?Alarm mi je zvonio pola sata ranije.Ustala sam i spremila se za skolu.Otisla sam u kuhinju nesto pojesti.Mama i tata su vec otisli na posao.Posto jos nisam trebala krenuti,vrijeme sam ubijala igrajuci se na mobitelu.7:30,imam jos pola sata do pocetka nastave,al ipak cu krenuti.Izasla sam iz kuce i bas kad sam namjeravala krenuti,mrak mi je pao na oči.Zastoo?A tako sam se nadala da ga danas necu vidjeti.Ughh.Pa mislim sto da ocekujem ipak mi je susjed kako da ga onda ne vidim.I to svaki dann.Pitate se o kome pricam.Dvije rijeci.Park Jimin.Osoba koju mrzim najvise na svijetu.Zasto?Jer je kreten.Neprijatelji smo od kad znamo za sebe.Svadamo se konstantno cak se ponekad i potucemo.NIKAD se ne slazemo.Vidjela sam ga kako izlazi iz kuce pa sam se pokusala pozuriti do skole.Bas kad sam misla da sam se izvukla,zacula sam glas koji najvise mrzim.
Jimin:Y/n sta pocela si trcat jutarnje maratone?

Y/n:Ne,samo se pokusavam cim vise udaljiti od tebe da nemoram vidjet tvoju kretensku facu.

Jimin:Aa steta,bas sam se ponadao da kanis skinuti te svoje kile.I usput znam da je moja faca predivna ne zelis ju gledati jer bi ti oci ispale od tolike ljepote na koju nisi naucena.

Y/n:Wow,bas si umisljen.I samo da znas moja kilaza je savrsena.

Jimin:Haha,oh Y/n molim te pogledaj se malo bolje u ogledalo.

Y/n:Znas sto,nemam sad vremena za tebe vec sam dovoljno nazivcirana.-okrenula sam se i brzim hodom nastavila do skole.

Jimin pov
Vidio sam kako se okrenula nazivcirana i otisla.Ah stvarno ju mrzim.Uciniti cu sve da joj zagorcam zivot.Vrijeme je da zapocnem igru.Danas ce biti vrlo zanimljiv dan.Nasmijao sam se pomalo zlobno i nastavio do skole.

....
Y/n pov
Aah jos samo 2 sata i napokon mogu doma.Izlazila sam zadnja iz ucionice,vec su svi otisli i prije ni sto sam izasla netko me povukao nazad i zarvorio vrata.Kad sam pogledala tu osobu u trenu mi se sve smracilo.
Y/n:Jimin,koji vrag,pusti me van.

Jimin:Y/n sto kazes da se malo poigramo?

Y/n:Jimin molim te pusti me,nisam raspolozena za tvoje igre,ne sada.-pokusala sam doci do vrata ali me pogurno tako da sam pala na pod

Jimin:Ne ides nikuda dok ne zavrsim sa tobom

Y/n:Nemas pojma sto si upravo zapoceo-rekla sam ustajuci i tada sam ga svom snagom udarila sakom u lice(btw nekada sam isla na karate pa se znam boriti)

Jimin:O sad si gotova-rekao je i tada je pocelo.Udarali smo se,vukli,bacali osjecala sam se kao da ovom nema kraja sve dok..

Ucitelj:Kim Y/n i Park Jimin!!Odmah u ravnateljov ured!

Y/n i Jimin:Ali-

Ucitelj:Nema ali,ovakvo ponasanje je nedopustivo,hoce li proci bar 1 tjedan da se vas dvoje ne potucete!

Tako je,svaki tjedan se potucemo i svaki put zavrsimo kod ravnatelja.Ako ovako nastavimo mogli bi biti izbaceni iz skole.Vec smo zaradili 1 ukor.Stvarno mi netreba jos jedan.

...
Ravnatelj:Ja stvarno neznam sto da radim sa vas dvoje.Zar vam nije bio dovoljan onaj ukor?Ili zelite jos 1?

Y/n:Ne,ravnatelju molim vas nemojte.Ovaj put ja nisam ni zapocela,on je taj koji bi trebao dobiti ukor.

Jimin:Sto?!I ti si podjednako kriva sto znaci da ga i ti trebas dobiti.

Ravnatelj:Sad je bilo dosta.Vas dvoje se trebate poceti slagati.Ako vidim da se jos jednom potucete trazit cu izbacenje iz skole.Jesam li bio jasan?

Y/n i Jimin:Da,ravnatelju.

Ravnatelj:A sad kao kaznu,imat cete mjesec dana produzne i zelim da zajedno volontirate za nas novi projekt u skoli posto se nitko nije javio za to.Mozda vam to pomogne da se malo bolje slazete.

Y/n i Jimin:Stoo?Da zajedno volontiramo?Mi?Ali-

Ravnatelj:Nema ali,ucinit cete to a sad idite na sat.

Y/n i Jimin:Ughh,u redu.

...
Ughh ne mogu vjerovati.Sad moram na produznu.I to mjesec dana.Za sve je on kriv.
I sad moramo volontirati za neki glupi projekt.Uzasss.Dosad sam vec mogla biti kod kuce a sad moram ba produznu s tim kretenom.Dosla sam u ucionicu i zacudila se sto nema nikog drugog osim Jimina.Super sad moram biti sama s tim kretenom.A pa bar je ucitelj s nama.

Ucitelj:Okej,slusajte me danas nisam stigao na rucak pa cu sad otici.Vratit cu se za 10 minuta.Molim vas nemojte raditi ovaj put.

Y/n:O super,sad smo stvarno sami.Aaah zasto me zivot mrzi-rekla sam u sebi

Jimin:Y/n-

Y/n:Jimin slusaj me ne zelim dodatnih problema danas zato me pusti a sad idem malo odspavati jer sam iscrpljena-legla sam na klupu i zaklopila oci

Jimin:Znas ne zelim dobiti jos jedan ukor pa necu stvarati probleme vise u skoli,ali to ne znaci da ti jos uvijek necu zagorcati zivot.Upravo suprotno.Ucinit cu tvoj zivot zivim paklom.

Y/n:To su neke ozbiljne prijetnje i ako mislis da ce me to prestrasiti u krivu si.Ne poznajes ni ti mene tako dobro i nisi svjestan sto sam sve sposobna da napravim.Ali uskoro ces biti i pozalit ces.

Sljedecih nekoliko minuta smo samo razmjenjivali ubojite poglede sce dok nije dosao ucitelj

Ucitelj:Zasto se vas dvoje gledate kao da cete ubiti jedan drugog?

Y/n i Jimin:Zato sto i hocemo.-i dalje se tako gledamo

Ucitelj:Aishh stvarno neznam kad cete vas dvoje vec jednom odrasti i poceti se slagati.

....
Napokon mogu kuci,pocela sam skakati od srece.No onda sam se sjetila da sam susjeda s ovim kretenom i odma mi je osmijeh pao s lica.Nema sansee da idem kuci skupa s njim.Brzo sam spremila stvari i istrcala van iz skole nadajuci se da me nece sustici.Dosla sam kuci trčeći vec sam jedva disala.Bacila sam se pred ulaz i sjela na pod da dodem do zraka.Ne mogu vjerovati.Kako je on tako brzo tu dosao?Zar he i on trcao?Nemoguce da je hodajuci ovako brzo dosao?Je li trcao za mnom?Aah ne znam i nije me briga.Usla sam unutra i susrela mamu.

Mama:Bok,duso kako je bilo u skoli.I zasto si dosla tako kasno?

Y/n:O bilo je bas super.I imala sam produznu-rekla sam sarkasricno

Mama:Sto je ovaj put bilo?Nemoj mi reci da ste se opet posvadali

Y/n:Da jesmo.-ispricala sam joj sve sto se dogodilo.I ona zna za moj i Jiminov odnos.Iskreno mozda nase obitelji jesu susjedi ali se ne vole.Ne samo ja i Jimin nego se i nasi roditelji ne podnose.

Mama:Aishh ne mogu vjerovati.Taj decko je stvarno nemoguc.

Y/n:Znam ali ne brini mama.Necu mu dozvoliti da igra takvu igru sa mnom.Idem sad u sobu pisati zadacu.

Mama:U redu duso.

Dosla sam u sobu i pogledala kroz prozor.Inace od svog prozora mogu jasno vidjeti Jiminovu sobu.Zatvorila sam zavjese i krenula uciti.

...
Aah kako sam umorna.Bacila sam se na krevet i u trenu kad sam zaklopila oci dobila sam poruku.Aish ko je to u ovo doba?

Nepoznati broj:Budi oprezna jer ne znas sto te moze snaci ovih dana

Y/n:Ko je to?Samo da znas ne plasis me

Nepoznati broj:Ja sam,Jimin

Y/n:Koj vrag?Mislis da se bojim tvojih glupih poruka?I otkud ti moj broj?

Jimin:Imam svojih nacina.Ali pazi upozorio sam te.

Y/n:Sto good,niije me briga.A sad (ne) laku noc

Jimin:Laku noc Y/n,zelim ti (ne) slatke snove

Wtff?Taj lik nije normalan.Sad me gnjavi i preko poruka.Kako je uopce dosao do mog broja?Aishh ne znam.Ali ako zeli igrati prljavo onda cemo tako.Spremna sam.Ako ces ti unistiti moj zivot,mogu i ja tvoj Park Jimin.

Nastavlja se...😊🙄😈

Hate or Love?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora