5 hari kemudian...
Masa tu aku dan tae duk atas katil , aku ajak dia makan tapi semenjak ni kan dia selalu menghadap telepon dia tu entah ade ape dlm tu menyakitkan hati bila aku lalu dpn dia pun langsung tak ucap good morning masa tu bday aku dia just ckp" hppy bday😞" dgn penuh tidak yakin aku geram lah😧 dahlah tak guna aku tunggu aku ckp jelah kat dia" mm tae, awak dah tak suka saya ke?" Dia ckp" tak ah" aku ckp" tengok ape tu?" Dia ckp " HOI JGN SEBOK HAL AKU BOLEH TAK MENYUSAHKAN KAN LAH KAU NI!" saya pun keluar dan call mak saya dan mak aku ckp baik cerai je aku taknak sbb aku tahu dia masih sayang kan aku namun tidak aku tengok whatsapp dia dengan pompuan lain aku pun bagitau dia, dia ckp "WOI KAU INTAI FON AKU? KIRANG AJAR PUNYA POMPUAN " aku ckp " CERAIKAN SAYA CEPAT! (Huh relaks kan nafas) klu tak suka ceraikan saya saya tahu awak benci saya awak lebih sayang kan rose i know " dia ckp" aku ceraikan kau dengan talak 1 !" Keesokan hari nya aku balik ke rumah mak dan menangis dan aku ckp dengan nangis terdesak " mak lisa taknak suami yg berpura mak!" Mak aku ckp " baik nak , nanti kita cari suami yg lebih baik dari dia tu" 6 hari kemudian...
Dia sudah kawin dengan rose dia bahagia ... aku sedih tapi aku tahu yg aku kuat klu aku tak kuat mak aku akan kuatkan aku😼
-TAMAT- inilah pengakhiran cerita ini terima kasih kerana membaca nya
YOU ARE READING
my kind husband
Romancetajuk ini berkaitan dengan seorang perumpuan yg miskin dan lelaki itu menolong perempuan itu tetapi lelaki itu ceraikan perempuan itu